Продовження дії картки не відбулося, як обіцяв Ощад.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Нещодавно я не змогла скористатись своїми коштами, тому що у моєму особистому кабінеті системи Ощад24/7 картка з терміном дії до 03/22 має статус картки, термін дії якої закінчився та знаходиться у розділі «старі картки», тобто вона не є діючою. Також в особовому кабінеті є неактивна нова картка, яка має статус «картка, що випускається, очікуйте на смс». До речі, цей статус вона має з початку лютого.
Я була впевнена, що моя картка з терміном дії до 03/22 діюча, тому що на сайті Ощадбанку є повідомлення від 02.03.2022 року, яке свідчить наступне: «До 1 серпня 2022 року продовжено дію карток, термін дії яких завершується в січні — липні 2022 року. Активована можливість здійснення розрахунків усіма картками, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року.» Також 14.03.2022 року у мій особистий кабінет системи Ощад24/7 надійшло повідомлення, де є таке: «Ощад продовжив дію карток, термін дії яких завершився, до 1 серпня 2022 року. Продовження терміну дії карток відбувається в автоматичному режимі, для їх пролонгації клієнтам не потрібно звертатися до банку.» Інформації щодо карток, термін дії яких завершується в січні — липні 2022 року і які не підпадають під пролонгацію до 1 серпня 2022 року на сайті Ощадбанку я не знайшла.
23.05.2022 року я звернулась до Ощаду з проханням продовжити дію картки з терміном дії до 03/22 або активувати нову неактивну картку, що світиться сірим кольором.
26.05.2022 року з величезними труднощами я зателефонувала до гарячої лінії Ощадбанку, але дівчина-оператор мені повідомила, що моя картка з терміном дії до 03/22 закрита і пролонгація карток переселенців неможлива (без назви причин), а нову картку треба отримати особисто у відділенні Ощадбанку, що не відповідає реаліям часу. Також оператор відмовилась активувати нову картку, щоб я могла здійснювать безготівкові операції.
27.05.2022 року на email прийшла відповідь від Ощада (від Чернюка Романа Юрійовича) на моє звернення від 23.05.2022 року, в якому сказано, що для отримання консультації необхідно звернутись на гарячу лінію банку. Коло замкнулося.
Допоможіть, будь ласка, розібратись у цій неприємній для мене ситуації. Для мене життєво важливо користатись своєю пенсією.
https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
Відповідно всі картки ВПО, які продовжувались включно до 31 березня, закрито.
Картки ВПО, які закінчуються починаючи з першого квітня, продовжуються до першого серпня автоматично.