Продовження дії картки не відбулося, як обіцяв Ощад.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- StarFighter27
- 28 травня 2022, 18:54
- #
Единственное, что можно посоветовать Вам в этой ситуации — просить Ваших родственников живущих на территории Украины перевести Вам деньги. Держитесь
- +
- 0
- Mariia1937
- 28 травня 2022, 22:22
- #
28.05.22 у розділі «Питання банку» з’явилась наступна відповідь Ощада на питання Love2077 від 27.05.22 «Як продовжити пенсійну картку при військових діях»: На данний момент картки продовжуються автоматично до першого серпня.
Так чому мені не продовжили? Чим я завинила?
- +
- 0
- Mariia1937
- 29 травня 2022, 22:55
- #
Відповідь Ощаду від 29.05.22 користувачу mamiv734 у розділі «птитання банку»: «Картки справді продовжуються до першого серпня».
- +
- 0
- Mariia1937
- 30 травня 2022, 15:48
- #
Доброго дня, Ощад.
Хочу зауважити про наступне.
На початку лютого 2022 року Ощадбанк планово почав випуск моєї нової картки взамін картки термін дії якої завершувався 03/22 року, але це не було зроблено до моменту окупації смт Станиця Луганська. Це підтверджується статусом нової картки, який є на сьогодні, в особистому кабінеті Ощад24/7: «картка, що випускається, очікуйте на смс». 26.02.2022 року смт Станиця Луганська була окупована. Тобто я не змогла отримати нову картку, тому що картка не була доставлена до 26.02.2022 року в моє відділення до смт Станиця Луганська.
Для мене та для таких людей, які опинились в аналогічній ситуації, було прийнято наступне рішення: «До 1 серпня 2022 року продовжено дію карток, термін дії яких завершується в січні — липні 2022 року.»
Висновок:
3.1 Я не підпадаю під рішення про карантин, яке було прийнято у кінці 2021 року та регламентує припинення дію карток, на яке Ви посилаєтесь, тому що на той момент ніхто не знав, що 24.02.202 року почнеться агресія РФ проти України та Ощадбанк фізично не зможе доставити нову картку до смт Станиця Луганська.
3.2 Я підпадаю під дію рішення, яке регламентує, що до 1 серпня 2022 року продовжено дію карток, термін дії яких завершується в січні — липні 2022 року.
3.3 Таким чином, прошу продовжити термін дії моєї картки до 1 серпня 2022 року, який завершився у березні 2022 року.
Хочу зауважити про наступне.
На початку лютого 2022 року Ощадбанк планово почав випуск моєї нової картки взамін картки термін дії якої завершувався 03/22 року, але це не було зроблено до моменту окупації смт Станиця Луганська. Це підтверджується статусом нової картки, який є на сьогодні, в особистому кабінеті Ощад24/7: «картка, що випускається, очікуйте на смс». 26.02.2022 року смт Станиця Луганська була окупована. Тобто я не змогла отримати нову картку, тому що картка не була доставлена до 26.02.2022 року в моє відділення до смт Станиця Луганська.
Для мене та для таких людей, які опинились в аналогічній ситуації, було прийнято наступне рішення: «До 1 серпня 2022 року продовжено дію карток, термін дії яких завершується в січні — липні 2022 року.»
Висновок:
3.1 Я не підпадаю під рішення про карантин, яке було прийнято у кінці 2021 року та регламентує припинення дію карток, на яке Ви посилаєтесь, тому що на той момент ніхто не знав, що 24.02.202 року почнеться агресія РФ проти України та Ощадбанк фізично не зможе доставити нову картку до смт Станиця Луганська.
3.2 Я підпадаю під дію рішення, яке регламентує, що до 1 серпня 2022 року продовжено дію карток, термін дії яких завершується в січні — липні 2022 року.
3.3 Таким чином, прошу продовжити термін дії моєї картки до 1 серпня 2022 року, який завершився у березні 2022 року.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.2 | 41.65 |
EUR | 44.75 | 45.55 |
Всі курси банку |
Нещодавно я не змогла скористатись своїми коштами, тому що у моєму особистому кабінеті системи Ощад24/7 картка з терміном дії до 03/22 має статус картки, термін дії якої закінчився та знаходиться у розділі «старі картки», тобто вона не є діючою. Також в особовому кабінеті є неактивна нова картка, яка має статус «картка, що випускається, очікуйте на смс». До речі, цей статус вона має з початку лютого.
Я була впевнена, що моя картка з терміном дії до 03/22 діюча, тому що на сайті Ощадбанку є повідомлення від 02.03.2022 року, яке свідчить наступне: «До 1 серпня 2022 року продовжено дію карток, термін дії яких завершується в січні — липні 2022 року. Активована можливість здійснення розрахунків усіма картками, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року.» Також 14.03.2022 року у мій особистий кабінет системи Ощад24/7 надійшло повідомлення, де є таке: «Ощад продовжив дію карток, термін дії яких завершився, до 1 серпня 2022 року. Продовження терміну дії карток відбувається в автоматичному режимі, для їх пролонгації клієнтам не потрібно звертатися до банку.» Інформації щодо карток, термін дії яких завершується в січні — липні 2022 року і які не підпадають під пролонгацію до 1 серпня 2022 року на сайті Ощадбанку я не знайшла.
23.05.2022 року я звернулась до Ощаду з проханням продовжити дію картки з терміном дії до 03/22 або активувати нову неактивну картку, що світиться сірим кольором.
26.05.2022 року з величезними труднощами я зателефонувала до гарячої лінії Ощадбанку, але дівчина-оператор мені повідомила, що моя картка з терміном дії до 03/22 закрита і пролонгація карток переселенців неможлива (без назви причин), а нову картку треба отримати особисто у відділенні Ощадбанку, що не відповідає реаліям часу. Також оператор відмовилась активувати нову картку, щоб я могла здійснювать безготівкові операції.
27.05.2022 року на email прийшла відповідь від Ощада (від Чернюка Романа Юрійовича) на моє звернення від 23.05.2022 року, в якому сказано, що для отримання консультації необхідно звернутись на гарячу лінію банку. Коло замкнулося.
Допоможіть, будь ласка, розібратись у цій неприємній для мене ситуації. Для мене життєво важливо користатись своєю пенсією.
https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
Відповідно всі картки ВПО, які продовжувались включно до 31 березня, закрито.
Картки ВПО, які закінчуються починаючи з першого квітня, продовжуються до першого серпня автоматично.