Погане ставлення
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 11
- +
- 0
- Максим Котов
- 3 травня 2022, 19:36
- #
Знакомая ситуация , к сожалению сегодня сам столкнулся с хамским общением сотрудников этого банка .
- +
- 0
- OschadbankUA
- 3 травня 2022, 19:51
- #
Доброго дня. Чи могли б ви детальніше описати ситуацію нам в приватні повідомлення? Наперед дякуємо 🌹
Почему вы решили что вас должны успокаивать и за что-то извиняться? Если вам нужно психологическая поддержка то звоните на другую линию. О том что задержка с картами может быть из-за военных действиях логично и так же можно понять, но для вас это шоу почему-то и вы ещё удивились что вам так отвечают.
Про яку психологічну підтримку ви говорете?
Читайте уважно , що я написала. Річ йде про прохання адекватного ставлення до клієнтів. Якщо рівень вашої освіти не дозволяє вам нормально сприймати інформацію , то краще не коментуйте те , що не під силу.
Khrys, я десь читала, що завод з виготовленя пластикових карток не працює, тому і існують затримки.Ви пишете «15 квітня я подала заявку на створення нової картки. Співробітник банку сказала шо карта буде готова до 10 днів (про довші строки карти пов‘язані зі військовим станом мови не було).«Не було, тому що 15 ще війни не було.Ви самі не зрозуміли? Не зрозуміли що багато відділень зовсім не працюють, люди залишилися без обслуговування.Ви собі не уявляєте скільки таких як Ви звертаються до відділень з різними неадекватними питаннями? Перш за всього Вам треба було чекати СМС сповіщення про готовність карти,і все, нікуди не йти і не тріпати нерви робітникам.До речі я пенсіонерка,і розумію, яка важка робота у робітників банку.
- +
- 0
- Максим Котов
- 6 травня 2022, 19:26
- #
Есть стандарты работы с клиентами, вижу вам такое понятие не знакомо … Из этого можно предположить что вы сотрудник Ощадбанка.
Khrys, И что странно, один сотрудник, и второй сотрудник -все повышали голос? А Вы были спокойны?.. Совпадение-не думаю.У Вас изначально было предвзятое отношение, и Вы шли в отделение уже на взводе.Вот Вы пишете«Ну добре, подумала я про себе, знаючи, що з вашим банком завжди якійсь проблеми.» Я восемь лет назад вышла на пенсию, и сама, без принуждения, оформила пенсионный счёт в этом банке, и у меня не возникало никогда никаких проблем с этим банком.
Пані законослухняна пенсіонерка , війна почалась 24 лютого, а не 15 квітня. Ви не знаєте в якому емоційному стані я йшла у банк, тому судити вам нема чого. Нема легкої роботи , усім важко, но з тої чи іншої ситуації потрібно виходити і шукати якісь компроміси і правильні слова, вот і все ,а ви мені будете розказувати про предвзяте ставлення. Якшо вас повністю влаштує робота банку, то це дуже добре , я рада. І взагалі круто шо наша пенсіонерка , яка 8 років на пенсії зареєструвалась на сайті для того , щоб писати коментарії відстоювати честь банку. Ви велика молодець!!! По більше би нам таких людей, і черг на касах не буде, пов‘язані з оплатою комунальних або зняттям коштів з карти)
- +
- 0
- Максим Котов
- 6 травня 2022, 19:29
- #
Это сотрудники Ощада посмотрите сколько они делают по 10 записей за день они тут работаю)
Максим,не смешите ,как говорят у нас в Одессе,не смешите мои тапки.Ещё раз повторю,я на пенсии 8 лет,пенсионеров на работу,да ещё в банк,не берут.Когда я выбираюсь в отделение,а это происходит очень редко,так,как я в интернете с 2006 года,то я все банковские операции делаю в интернете,но когда захожу в отделение,то я с удовольствием помогаю другим оплачивать через терминал,ну нравятся мне компьютеры,терминалы и банкоматы,кто хочет,тот делает.У вас нет времени,я вижу и особого желания тоже нет.Бывает,это не страшно.
- +
- 0
- StarFighter27
- 8 травня 2022, 20:31
- #
10 лет назад в Ощаде еще сидели бабушки-кассиры, потому что тогда это был самый бедный банк с отсталыми технологиями (мягко сказано). В 2014 году Злоценюк и Пышный начали реформы этого банка и выбросили на произвол судьбы людей, которые работали в этом банке по 20−25 лет
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Не знаю прочитаєте, чи ні моє півідомлення, враховуючи ваше ставлення до клієнтів. Майте собі на увазі просто, якщо ви не переговорите з вашими співробітниками на рахунок нормального, адекватного ставлення, (я розумію, що люди приходять різні але, але…) то клієнтів у вас буде все меньше і меньше… я особисто зв‘язуватись з вами помимо заробітньої карти, немаю жодного бажання.
Розмову перевіримо, щоб оцінити якість консультації. Дякуємо вам за зворотний зв'язок та ще раз перепрошуємо.
З повагою, команда Ощадбанку 🌹