Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обман клієнта

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
KlientB 19 квітня 2022, 8:52
Відділення у м.Чернівці пл. Центральна 8.
Разом з пенсійною відкрили кредитну картку, яка дійсна до 2023 р. Зателефонували з відділення та спитали чому не користуюсь, менеджер сказав, що картку можна закрита, якщо вона непотрібна, а для цього треба підійти у відділення😁. При візиті на відділення дали підписати документи, нібито для закриття. Документи підписала, нечитаючи, та пішла до дому. Колли ввечері зайшли в Ощад онліне, виявилось що картка активна, з неї списали кошти на погашення кредиту (жодних кредитів немає) і ці кошти будуть регулярно списуватись з картки. Обманують клієнтів, які через свій вік нерозбираються і це центральне відділення.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 квітня 2022, 17:49
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.

Коментарі - 2

+
0
Jokets
Jokets
20 квітня 2022, 9:22
#
Обман? А чем обман что вы не читали документов? Это сугубо ваша ошибка и не внимательность. В след раз прежде чем ставить подпись то глаза открывайте и читайте документы
+
0
KlientB
KlientB
20 квітня 2022, 15:41
#
Ну обман був в тому що під придлогом закриття картки викликали у відділення та прокрутили операцію по картці, ніби нею користувались. А для цього я витратила свій час щоб піти на відділення, потім витрачаються нерви бо незрозумілу куди списали кошти. Читати документи треба), але на відділенні могли пояснити свої дії? Гроші повернули, вибачились і закрили картку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися