Мінфін - Курси валют України

Встановити

жахлива робота банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
kbndby2007 14 квітня 2022, 18:12
Я пенсіонерка, у березні вимушена була виїхати з міста, де велися активні бойові дії.(Як і більшісь жителів України). Потрібно було оформити соціальну картку в м. Києві. Коли почала шукати працюючі відділення банку, вияснилось, що інформація на сайті по робочим відділенням не актуальна. На горячій лінії дають інформацію по праціючим відділенням, але час робити відділення вони не знають. Кажуть телефонуйте у відділення, а там телефони не відповідають. Коли зайшла відділення, мені повідомили, що карток не має, коли будуть не відомо і не пояснили, що можна відкрити рахунок, а потім забрати картку. Довелося їхати в інший день, в інше відділення. В цьому відділенні повідомили, що картку можно буде отримати через 10днів. При зверненні на гарячу лінію, через 10днів, повідомили, що картка не готова і коли буде готова невідомо…Поясніть мені, пенсіонеру з хворим серцем, чи не знущання це над людьми? Щоб доїхати до відділення, мені потрібно наняти таксі, витратити останні кошти, поїхати (неоднократно) у відділення банку, щоб оформити картку. А потім ще чекай невідомо скільки, щоб отримати її. Я живу як переселенець у чужих людей. Може у мене з«явилася можливіть поїхати назад додому, але я повинна чекати не відомо скільки оформлення картки? Якщо б мені сказали, що картка буде оформлюватися невідомо скільки, то я б звернулась до іншого банку, де більш лояльно відносяться до своїх клієнтів. І ще на гарячій лінії категорично не хочуть приймати скарги, як можно виправдовуючи свої дії.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 12:45
Доброго дня. З відкриттям карток справді можуть бути затримки. Перепрошуємо за незручності. Стараємось якомога швидше вирішити це питання.

За необхідності, якщо потрібно виїхати в іншій регіон, ви можете відкрити інший рахунок в тій області, куди переміщаєтеся, і надати інший номер рахунку до організації, що проводить вам виплату.

На сайті розміщено актуальний перелік працюючих відділень, його оновлюють щоранку. Навпроти відділення, яке зачинено, вказано позначку «ні».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися