Ощадбанк достроково закрив пенсійну картку.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.85 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 41.8 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Звертаюся до вас у зв’язку з тим, що Ошадбанк достроково, у березні місяці закрив мою пенсійну картку (при терміні дії до 04/22) і цим позбавив мене можливості здійснювати перекази через додаток Ощад 24, а отже й отримувати нараховану мені пенсію.
На даний момент я перебуваю за кордоном у зв’язку із воєнним станом в Україні і зателефонувати до Ощадбанку я не маю можливості. Я обмежений у засобах і, у зв’язку з цим, звернувся з цим питанням через особистий кабінет мобільного додатка і, через 2 тижні, отримав відповідь-відписку «дзвоніть на гарячу лінію», виглядає як знущання, тому що в зверненні я вказав, що у мене немає можливості додзвонитися по телефону.
Прошу вас повідомити, які у мене є можливості для вирішення цього питання.
Відповідь Ощадбанку у додатку.
Дякую!
Відповідь на звернення:
Шановний Володимир Семенович!
Повідомляємо, що інформація відносно рахунків та платіжних карток клієнтів являється конфіденційною та не може бути надана засобами електронної пошти.
Для отримання детальної консультації відносно причини відхилення операції та/або зняття лімітів, будь ласка, зателефонуйте з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру АТ «Ощадбанк» за номером телефону 0−800−210−800 (безкоштовний зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні), 38(044)363−01−33 (згідно з тарифами Вашого оператора) або +38(044)247−84−18 (для дзвінків із-за кордону). При дзвінку потрібно назвати оператору номер Вашої платіжної карти (16 цифр) і успішно пройти ідентифікацію. Ми працюємо цілодобово.
Зазначаємо, що Ви можете контролювати стан власних рахунків (в т. ч. наявність заборгованості) за допомогою сервісів Web/Mobile-банкінг «Ощад 24/7». Ознайомитись з інструкцією користувача системи «Ощад 24/7» можливо за посиланням: https://www.oschadbank.ua/web-banking.
Додатково зауважимо, що наразі ключові відділення АТ «Ощадбанк» працюватимуть, але можливі зміни в їх графіку роботи — скорочення часу роботи відділень, встановлення різного часу для обслуговування клієнтів. Деякі відділення тимчасово призупинять роботу. Це необхідний крок у рамках заходів, пов’язаних із воєнним станом в Україні.
Отримати актуальну інформацію щодо роботи установ можна на сайті https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ, у чат-боті https://telegram.me/Oschadbot та в контакт-центрі за номером телефону 0−800−210−800 (безкоштовний зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні), 38(044)363−01−33 (згідно з тарифами Вашого оператора) або +38(044)247−84−18 (для дзвінків із-за кордону). Ми працюємо цілодобово.
Бережіть себе та близьких!
Все буде Україна!
З повагою,
контакт-центр АТ 'Ощадбанк'.
Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).