Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неверный пин

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
prizrak54 8 квітня 2022, 23:19
Неверный пин, карта действительна до 04/23. Пытаемся сбросить пароль и «неверный пин» (хотя он 100% верный!) и судя по всему проблема массовая и банк ничего не делает. Напишу вам в ЛС, данные, но номер в роуминге или не всегда вообще работает, мы находимся на оккупированных территориях, а вы еще больше гайки закручиваете. Позор! Хотелось бы здесь увидеть публичный ответ о моем отзыве!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:14
Доброго дня. Вже працюємо над вирішенням питання. Перепрошуємо за незручності.

Коментарі - 4

+
0
Kalayaka69
Kalayaka69
9 квітня 2022, 8:31
#
В прошлом месяце никому карту не давали ? Похоже на то что карта заблокирована в личном кабинете. Тот кто в прошлом месяце вам обналичивал, возможно заблокировал ее в приложении , в новом приложении это можно. Разблокировать можно только из приложения. А для этого нужно знать правильный логин и пароль. У меня у дядьки так же, сегодня пойдет искать правды у того, кому отдавал в прошлом месяце
+
0
prizrak54
prizrak54
9 квітня 2022, 9:12
#
Нет, не давали. Посмотрите ниже, тут у многих так стало в последние дни. И проверил через бота ощад — карта активна.
+
0
prizrak54
prizrak54
9 квітня 2022, 19:09
#
+ посмотрите в playmarket google отзывы на новое приложение Ощад, все встанет на свои места — это проблемы со стороны банка.
+
0
zhann2468
zhann2468
3 травня 2024, 9:56
#
Треба бути магом, щоб з першого разу встановити оновлений додаток. Це такий стрес люди отримують, якi нерви треба мати, щоб бачити, що тобi безперервно пишуть, «невiрний пiн». Що це таке, ви якось допрацюйте оновлення, а Ощад вже рекомендують переходити на новий додаток. Дозвониться до спецiалiстiв дуже важко, бiльшость клiентiв банку — пенсiонери, це просто знущання з старих людей.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися