Онлайн поддержки банка нет. Учета (нумерации) запросов нет. На жалобы не реагируют!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.85 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 41.8 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Ошибка:
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state«:»err»,«error«:»invalid_mustkey»,«error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.»,«memberId«:»0003212901»}). Зверніться до Вашого банку.
В приложении оставляли заявку на исправление ошибки.
Две недели прошло. Ни звонка, ни ответа, ни привета!
Пользуюсь: ПриватБанк, МоноБанк, А-Банк, Дия — везде поддержка на уровне. Но ОщадБанк это просто сплошная недоработка.
1. Приложение — одни проблемы!
2. Принудительно снимают деньги за смс!
3. Операторской поддержки нет!
4. На претензии и отзывы не реагируют!
5. Чат бот сделан только для галочки. Помощи никакой.
1. Додаток зараз працює в штатному режимі. Будемо вдячні за детальний опис ситуації, яка виникла.
2. Є можливість обрати безкоштовний канал інформування — push-сповіщення або email і не сплачувати нічого за послугу смс-інформування.
3. Час очікування зараз може бути збільшено у зв'язку з навантаженням, але контакт-центр працює цілодобово.
4. Цікавить куди саме ви звертались/писали. Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
5. Чат-бот має широкий функціонал. Для того, щоб ним скористатися, просимо натискати запропоновані кнопки, а не вводити запитання текстом. Якщо потрібно знайти якусь опцію — завжди раді підказати.
То ж пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.