Мінфін - Курси валют України

Встановити

Проблема з зарахуванням коштів при поверненні товару в магазині

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
marmelad21 5 квітня 2022, 10:03
Здравствуйте
Я совершал покупку в сети магазинов электроники и пришёл вернуть товар и деньги за него, магазин товар принял и одобрил возврат средств.
Изначально расплачивался путём Google Pay со смартфона (карта monobank), через терминал Ощадбанка.
При возврате товара, кассир объяснила, что процедура следующая — приложите смартфон к терминалу, так как оплата была через Goggle Pay со смартфона, и будет произведен возврат. Возврат средств за 1 товар на сумму около 200 грн прошел успешно, а при попытке возврата средств на сумму почти 15000 грн — на терминале появляется уведомление «Відмова. Перевищено ліміт.», и так несколько раз.

monobank пока думает над решением проблемы, но сначала говорил проблема на стороне Ощадбанка, Ощадбанк говорит проблема на стороне monobank 100% — тупик.

Кто сталкивался с таким и что посоветуете делать? Так как прошло уже больше 7 дней с момента покупки и не хотелось бы затягивать с возвратом ☹
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 15:45
Доброго дня. В такому випадку термінал Ошадбанку — посередник між банком, що ініціює повернення, і банком, який це повернення зараховує (приймає). Відповідно, термінал успішно подає запит на повернення, а в чому саме причина відмови цієї операції, потрібно з'ясувати в банку, який її відхилив.

Коментарі - 2

+
0
marmelad21
marmelad21
5 квітня 2022, 17:02
#
А як зрозуміти який банк відхилив? Хіба Ощадбанк не є в такому випадку банком, що обслуговує магазин?
+
0
19036256
19036256
5 квітня 2022, 21:38
#
Я думаю проблема в том,что разные банки и в сумме возврата 15000,банкомат Ощадбанка, а карта monobankа т. е. разные украинские банки,хоть и партнёры.Сталкивалась с похожими проблемами при снятии наличных в отличных от карты банках.С карты Ощадбанка банкомат банка Пивденный выдаёт только 3000 и дальше пишет-«Превышен лимит,хотя на моей карте лимит установлен 10000»,в банкомате Приват банка по 1000грн.не больше,но можно снимать несколько раз.Вы уверены,что Вы оплачивали в магазине на счёт Ощадбанка?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Проблема з зарахуванням коштів при поверненні товару в магазині