Переказ з картки Ощадбанку на картку Приватбанку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Допоможіть будь-ласка вирішити наступну проблему:
26 березня був здійснений переказ з пенсійної картки Ощадбанку на карту юніор Приватбанку в інтернеті через сайт Ощадбанку (НЕ через додаток на телефоні).
Сума переказу = 5,000 грн.
Але платіжна система банку не пропустила оплату однієї сумою і переказ був здійснений двома платежами: 1,000 грн та 4,000 грн. відповідно.
Строк зарахування коштів — до 3 робочих днів.
Наразі коштів на карті Приватбанку досі не має.
У мобільному додатку Ощадбанк обидві транзакції є, статус — виконаний, дата та час транзакції вірний.
Але там де має бути вказаний номер картки отримувача Приватбанку вказано чомусь Card2Card SITEABU.
В інтернеті знайшов, що Card2Card SITEABU — це просто кодування банком переказу коштів між двома картками.
Але також це назва платіжної системи росії, до якої доступу не може бути з території України, особливо тепер.
Отже, підкажіть, будь-ласка як можно перевірити де знаходяться кошти, коли будуть зараховані на карту Приватбанку.
Чи може бути затримка пов’язана із сумою переказу 5,000 грн, що підпадає під фін.моніторинг?
Дякую