Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк не знімає арешт з рахунків

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Anna M 15 березня 2022, 13:33
Добрий день. 11.03.2022 звернулася до відділення Ощадбанку з заявою про зняття арешту з рахунків згідно постави Кабінету Міністрів України розпорядженням від 02 березня 2022 року № 198-р «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану». Спеціаліст прийняв заяву, документи та направив до бек офісу. Наступного дня один рахунок розблокували, а інший ні. Питання чому не розблокували мій Соціальний рахунок? До кого звертатися?
Ощадбанк
Відповідь банку
15 березня 2022, 16:03
Доброго дня. Можливо відбулось непорозуміння. Зверніться, будь ласка, до відділення банку для перевірки ситуації.

Коментарі - 1

+
0
Україна Україна
Україна Україна
10 травня 2022, 14:56
#
Доброго дня! Звернулась в відділення Ощадбанку м. Київ, вул. Ірпінська,78, для написання заяви про зняття арешту з рахунку. Згідно постанови Кабінету Міністрів України розпорядженням від 02 березня 2022 року № 198-р «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану». Заяву не прийняли. Керівник відділення сказав, що він не має права і це не в його компетенції. Причому ультимативним тоном. На мої роз, яснення, тлумачення чому він має прийняти від мене заяву, взяв документи і сказав, що спробує розібратись. В результаті просидівши в відділення певний проміжок часу і не дочекавшись ніякого рішення, я забрала документи. Без єдиного слова (ні вибачте, ні зверніться в інше відділення)
Дуже здивована компетентності співробітників цього банку. Як може керівник відділення нічого не знати про постанову, яка діє на території України понад два місяці???
На гарячій лінії взагалі ,, треш,, Сказали, що вийшла нова постанова, де я маю сплатити частину коштів, а потім знімуть арешт. По перше це не правда. Так мені підтвердили в НБУ. По друге я нічого не винна цьому банку. Арешт незаконний. Готуються документи до суду.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися