Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на сервіс банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
AndriyBogdan 21 лютого 2022, 10:03
Відділення за адресою: Львів, вул. Богдана Котика, 1
Жахливе відношення до клієнтів даної установи.Хамству дівчини, яка відповіла на дзвінок за номером.телефону 0322601497 немає меж.Подзвонивши спитала де вони знаходяться, бо ж на попередньому відділенні за адресою Личаківська 183 не знайшла свого відділення.Попросила дівчину зорієнтувати мене на адресу Котика,1, то вона мені відповіла: я вам не гугл карта, включайте навігатор і шукайте".Така відповідь не допустима, оскільки є страші люди у яких взгалі кнопочковий телефон.Навіщо працювати із людьми, якщо ти їм хамиш.До кожного клієнта потрібно ставитись із повагою, а не як до бидла.Нікому не рекомендую мати справу із працівниками даного відділення.Ніхто не відміняв слова вічливості.Коли нарешті я знайшла той банк, то довго очікувала, працівник не була на своєму робочому місці, відповіді на мої питання не дали.Відправили прийти в інший час.А коли якщо я теж працюю і їхній робочий час співпадає із моїм.І взагалі чому не можна закрити ксрт.рахунок у будь-якому зручному відділенні.І чому не можна подати чкусь заяву в електронній формі і це у сучасному світі.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 14:34
Доброго дня! Дякуємо вам за опис ситуації, її перевіримо детально та перепрошуємо.

Коментарі - 1

+
+9
McDonalds
McDonalds
23 лютого 2022, 9:54
#
На самом деле, если смотреть с человеческой точки зрения, то консультацию могли Вам предоставить по желанию, а если смотреть с точки зрения работника отделения, то тем более они не обязаны Вам рассказывать как к ним добраться. Вам всё чётко сказали: «включайте навігатор і шукайте». В обязаности сотрудника не входит консультация и навигация клиента как к ним добраться.

На Вашу жалобу есть хорошая фраза «Гугл всё знает». Это Вам и советую, пользоваться сервисом Google.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися