Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Хотіли оформити карту дідусю (82 роки), приїхали на відділення все як звичайно. Інтернет на телефоні не працював, так як у відділенні небуло зв’язку для інтернета, вистачало тільки на дзвінки.Тому вирішили зарегиструватися вдома, але постійно вибивала помилка, зателефонували на гарячу лінію, сказали, що у відділенні невірно внесли в базу номер, хочу у договорі все правильно. Приїхали на наступний день, просиділи більше години, але так і не змогли вирішити питання, так смс ніяких не приходили і зміна номеру нічого не змінило. Сказали у відділенні, що нічим не можуть допомогти, намагайтеся ще вдома, або дзвоніть на гарячу лінію, але на гарячій ліній сказали їдьте на відділення і там вирішуйте. Взагалом просто перекидаю проблеми один на одного, А рішення немає!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 14:37
Доброго дня! Перепрошуємо за це непорозуміння. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону дідуся. Зробимо все необхідне, щоб оперативно вирішити питання.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися