Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на працівника відділення 10005/028 Ощадбанку в містечку Пулини Житомирської області

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Golovn 3 лютого 2022, 19:40
3 лютого 2022 року привіз 77 річну маму поміняти картку. О 12.55 (за 5 хв до обідньої перерви, яка за графіком роботи триває з 13:00 до 14:00) звернувся до єдиної в залі працівниці і коротко пояснив ситуацію — проїхав 65 км, щоб привезти маму, яка ледве ходить з паличкою. Попросив на хвилину-дві затриматись поки мама з машини дійде до відділення. Отримав категоричну відмову — графік, обід, власні плани… Ніби все зрозуміло. В результаті чого чекали завершення обідньої перерви під зачиненими дверима відділення, де жодного стільця не було. Працівниця (без бейджа) з’явилась на робочому місці о 14:20 (замість 14:00). Я запитав чи не хоче вона вибачитись. На що вона відповіла, що «нікому нічого не винна і вибачатись їй ні за що». 3 хв і карту поміняла.
Мало того, що маломобільні люди в селах страждають від насильного введення карткових рахунків за повної відсутності відповідної інфрастуктури і недолугих правил обслуговування (картку на пошту можна надіслати, як це і роблять в деяких країнах), то вони мають терпіти хамство працівників, які неналежним чином виконують свої службові обов’язки.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 14:01
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію, вже перевіряємо всі деталі для уникнення подібних випадків. У разі підтвердження інформації, будуть застосовані дисциплінарні заходи до працівника. Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Скарга на працівника відділення 10005/028 Ощадбанку в містечку Пулини Житомирської області