Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найгірший банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
MacSimS 27 січня 2022, 18:33
Був сьогодні у відділенні, розташованому за адресою м. Харків, вул. Академіка Павлова, 165-В (ринок Барабашова). З трьох кас працює лише одна (така ж ситуація була і місяць тому — 28.12.2021), адміністратора немає (як і місяць тому). На моє питання чому так управляюча відділення — Ольга Володимирівна — відповіла, що всі касири хворіють. Минулого разу, 28.12.2021, була така ж відповідь, тобто пройшов місяць, а проблема нею так і не була вирішена. Так, у житті бувають різні обставини, хвороби, інше, але це відділення розташоване на ринку, тому до цієї однієї каси черга з людей, які отримують монети за онлайн замовленням монет НБУ (і це єдине відділення у місті, яке має на це право), ФОПи, які здають виручку, бо це найбільший у місті ринок, іноземці, які надсилають або відправляють перекази. Проте ж відділення, яке не може якісно обслуговувати клієнтів, свято дотримується режиму своєї ненапряжної роботи. Так після півгодини у черзі, а я був третій і останній в ній, підійшов час перерви і нас просто вигнали на мороз. На моє прохання все ж таки обслужити, вона відповіла, що час перерви і касир має поїсти (так, це її законне право), але ж це не була мою провина, що відділення не працює належним чином. Далі я попросив її підтвердити через час, що ми були у черзі перші, на що вона відповіла, що робити це не буде і ми маємо або час чекати у їх перепокою, майже на вулиці — це приміщення площею 2 кв. метри з банкоматом та терміналом і дверима на вулицю, які майже не зачиняються, а бо прийти через час і знову займати чергу. Це має всі ознаки стотського відношення як до людей в цілому, так і до клієнтів зокрема. Нам прийшлося чекати і коли нас обслуговували, то я ще чув як працівник відділення консультував дуже літнього чоловіка, який звичайно не розумів усіх нюансів банківського обслуговування. і замість того, щоб донести до нього простими словами, чому вони не мають можливості йому допомогти, робітниця просто сказала, що він нічого не розуміє і вона не буде витрачати на нього час. Скаргу (з другого разу, бо в перший раз сервісний центр банку не міг її прийняти з якихось причин) на роботу відділення та її управляючої я залишив. Але ж немає ніяких сумнівів, що ніяких дисциплінарних мір до неї вжито не буде, бо як виглядає політика банку ми вже побачили. Відповідь можете не надавати. Да, ми самі винні, у людей хвороби, перерва, а ми бидло, яке можна вигоняти на холодригу. Нехай всім щастить

Ніколи не користуйтесь послугами Ощадбанку.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 7:53
Доброго дня! Дякуємо вам за відгук. Ще раз переглянемо кадрове питання у даному відділенні та перевіримо ситуацію із консультацією літнього чоловіка.

Для уникнення черг можна призначити зустріч і прийти в зазначений час для вирішення питання: https://appointment.oschadbank.ua/

Коментарі - 4

+
0
MacSimS
MacSimS
28 січня 2022, 9:42
#
Мова йде про касове обслуговування
яку зустріч там призначати?
+
0
MacSimS
MacSimS
28 січня 2022, 10:03
#
// Для уникнення черг можна призначити зустріч і прийти в зазначений час для вирішення питання: https://appointment.oschadbank.ua/

до чого це? мова йде про касове обслуговування, записатися до каси?
+
0
StarFighter27
StarFighter27
29 січня 2022, 20:16
#
Банкир имел в виду, что Вы можете записаться на прием к экономисту. И вообще, если оставили жалобу через интернет, то можете сделать и оплату через него. И сначала читайте график работы отделения, а потом качайте права
+
0
MacSimS
MacSimS
1 лютого 2022, 2:07
#
«качати права» я і не розпочинав
і в цій касі мені потрібно було забрати онлайн замовлення монет НБУ, тому залишайте свої погляди, хоч Ви і «зірка» при собі, якщо нічого не знаєте і не розумієте.

прийом у економіста мені не потрібен в принципі, бо користуватися цим каналізаційним банком — це обманювати себе, як і онлайн оплата через Ощадбанк
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися