Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найгірша служба підтримки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Лилия Качкундер 26 січня 2022, 15:07
Маю пенсійну картку декілька років.
Потрібно було авторизуватися в Дії, для отримання сертифікату. Це єдиний мені доступний спосіб — через Ощадбанк.
Авторизуватися не вдавалося, виявилось, що проблема в тому, що при оформленні картки не була вказана область проживання (індекс, район, місто і адреса вказані)
При зверненні на гарячу лінію, сказали звертатись у відділення з документами.
Мені (пенсіонеру) в період пандемії стояти в черзі із-за помилки співробітників банку.
Ну браво, це дно. Будь який банк би вирішив це питання онлайн. Виправити свої ж помилки без моїх ризиків — було б найкращим рішенням. Просто вказати область. Знущання.
Буду змінювати банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 17:31
Доброго дня! Перевірили ситуацію та пишемо в приватні повідомлення.

Коментарі - 4

+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
26 січня 2022, 17:13
#
Ну так напишите Ощаду на почту contact-centre@oschadbank.ua И попросите заполнить в карточке клиента поле «Область» — для этого и в банк ходить не надо, ведь по населённому пункту однозначно определяется наименование области…
+
0
Лилия Качкундер
Лилия Качкундер
27 січня 2022, 13:11
#
Вот и я думаю, что область заполнить не проблема. Тем более сканы документов всех есть в банке, в том числе и прописка. Конечно же писала, обратилась и на почту и на горячую линию. Пока результата ноль.
+
0
Лилия Качкундер
Лилия Качкундер
4 лютого 2022, 15:52
#
Банк повідомив, що проблема вирішена. Але це не так, помилка при вході в Дію як була так і залишилась (код помилки 400, не внесені данні про населений пункт/область) Багато людей у віці не мають іншої карти, якщо ви не можете забезпечити вхід в Дію через Ваш банк, навіщо взагалі Ощадбанк є в списку? Якщо ніхто не може скористатись входом через нього, бо це просто неможливо. І інших варіантів немає. Дякую за допомогу, яка насправді не була надана.
+
0
Лилия Качкундер
Лилия Качкундер
8 лютого 2022, 13:46
#
Питання було вирішено через співробітників банку. Запросили до відділення і повністю обновили дані. Швидко і без черг. Окрема подяка керуючій Христинівського відділення за приділений час і вирішення питання, а також за допомогу з додатком Дія.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися