Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахрайство і протизаконні дії банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fastov1984 24 січня 2022, 14:20
Від імені моєї матері, Назарчук Валентини Миколаївни, у відділення Ощадбанку було написано у серпні 2021 року заяву про шахрайське зняття коштів з соціального пенсійного рахунку — 4 транзакції, яке відбулося близько дванадцятої години ВНОЧІ, телефоном користується «кнопочним». Також додано заяву з поліції. Надати відповідь, куди було переведено кошти з рахунку без підтвердження власника рахунку, банк інформацію одразу не надав, тільки після проведення розслідування. Анулювати транзакції також не можливо! Через певний час банк проінформував листом власника рахунку, що зняття коштів з рахунку було вчинене з вини власника — розголошено інформацію реквізитів картки. Наголошую, що зняття коштів з рахунку проводилося у пенсіонера, ВНОЧІ о дванадцятій, при тому, що ні смс, ні дзвінків для погодження зняття коштів з банку не надходило, телефон- старенький «кнопочний «. Ціна питання близько дев’ятиста гривень, але для пенсіонера це вагома сума! Тепер банк за проведення розслідування зобов’язує пенсіонера сплатити 2000 грн. -розслідування провели за 4 шахрайські транзакції, просто зняти з карткового рахунку!!! Має бути офіційний документ, що ці прслуги платні і на який р/р сплатити у разі пред’явлення сплати власнику рахунку! Шановні, яке розслідування?! Підвищіть якість безпеки рахунків і не називаєйте те, що ви подивились куди надійшли кошти — розслідуванням!!! Як можна провести 4 транзакції із соціального рахунку ВНОЧІ без відома банку! А якщо провели розслідування, то письмово мали відзвітувати куди ж таки перераховано кошти шахраями!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 17:41
Доброго дня!

В тарифах банку передбачено комісію за розшук (запит), підтвердження переказу за кожною операцією з використанням платіжної картки МПС Mastercard/Visa, яка оскаржується клієнтом та потребує звернення Банку до МПС (стягується за умови безпідставного оскарження операції), в одному запиті може бути відображена лише одна спірна операція — 500 грн. Посилання на тарифи: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf

Провести операцію в мережі Інтернет неможливо без введення реквізитів картки та/або підтвердження одноразовим паролем з фінансового номеру телефону. В даному випадку рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для проведення розслідування. Банк зі свого боку надасть всю необхідну інформацію для його проведення.

Коментарі - 11

+
+31
Takuru
Takuru
24 січня 2022, 14:59
#
А вариант того, что картой мог воспользоваться не пенсионер, а тот кто фактически имел доступ к телефону и карте — нет, такого же не может быть?
+
0
Fastov1984
Fastov1984
24 січня 2022, 19:12
#
Не може бути! Якщо коментуэте , то читайте , що описано у зверненнi.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
24 січня 2022, 23:31
#
Доступ к карте мог быть разглашен заранее. Подумай своей головой, не. Это первое.
Второе: стереотипы про то что пенсионеры не сидят поздней ночью тоже не катит. Логин и пароль мог быть разглашен или передан третьему лицу + одноразовые пароли. А это третье лицо потеряло их и был получен закономерный итог… Кстати третьи лица для банка все кроме тех людей у которых есть доверенность или опекунство… И то что оно попало по времени ничего не говорит…

Информацию куда ушли деньги предоставляют только полиции и по запросу. То что ваша полиция не хочет работать это уже ваша проблема.

И по поводу куда ушли деньги. Можешь сама мини расследования сделать. Открываешь ощад 24/7 находишь операцию и нажимаешь кнопку повторить и опана номер карты полностью есть.
+
0
Fastov1984
Fastov1984
25 січня 2022, 20:58
#
Шановний коментатор! Якщо Ви пишете , прочитайте уважно, що у пенсіонера кнопочний телефон, про які логіни і паролі може йти мова?! Перекази з рахунку проводили чотирма транзакціями без підтверджуючих смс з паролями і дзвінків з банку!
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
25 січня 2022, 23:16
#
Гений. Еще раз прочитай внимательно то что я написал. Подтверждение в приложение ощада. Не только смс-ками можно. Но и одноразовыми паролями или пальчиком оформить. То что вы этого не знаете не значит что другие не могут оформить.

Стереотипы по поводу кнопочного телефона и пенсионера убери навсегда. Это манипуляция обычная на выбивание жалости. Хотя знаете я не удивлюсь что это Вы все сделали, а тут рассказываете что несчастный пенсионер. и т. д.

По поводу расследования банка это самое худшее что Вы могли оформить в принципе. Потому что банку абсолютно плевать и в любом случае виноватым выставит клиента.
Хочешь чтобы бесплатно было или самому вытянуть хотя бы номер карты я подсказку оставил в предидущем комментарии. Ну вдумчиво читать Вы не научились что вгоняет меня в печаль конечно же…

И ах да не забывай жалобы на киберполицию писать постоянно чтобы ваше дело двигалось…
+
0
19036256
19036256
24 січня 2022, 18:57
#
Якість безпеки є,коли карта дома у власника,і нікому не давалася в руки.Коли власник не розповідає код,який ніде не записано,а Він повинен запам’ятати,і в банкоматі вводити по пам’яті,а для операцій в інтернеті потрібна картка,кому пенсіонер довіряв свою картку?
+
0
Fastov1984
Fastov1984
24 січня 2022, 19:11
#
Картка зберiгаэться тiльки у мами. Стосовно розрахунку по картi через iнтернет — обмежено, так як це пенсiйний рахунок . Телефон «кнопочний». Користуватися для розрахунку через iнтернет не вмiэ. Перерахунок з рахунку було вчинено вночi , близько дванадцятоi. Без пiдтвердження через фiнансовий номер. Саме дивне те, що банк без розслiдування , яке за кожну транзакцiю рахуэ по 500 грн., не надав iнформацiю куди подiлися кошти!!!
+
0
19036256
19036256
25 січня 2022, 1:25
#
Я пенсіонер, вже 8років, в мене теж пенсійний рахунок, операції через інтернет в мене не обмежено, бо я сама змінюю ЛІМІТИ, на кнопочний телефон і смартфон приходять одній ті ж СМС з кодами.Перерахунок перевода, без карти не можливо зробити, так як там треба вводити не тільки номер карти, а й дату карти та CVV код, які на тій же карті вказано, не бачачи карту не можливо це провернути.Якщо і хтось вгадав всі данні, то без кодів, які приходять тільки на телефон Вашої мами, перекази не можливо зробити.Якесь чудо відбулося з карткою Вашої мами? Розпитайте маму, може хтось здвонив, прикидаючись охороною банку, шахраї звонять і називаються службою банку і кажуть, що картку заблокують, якщо не розкажуть їм всі данні.В мене було неодноразово таке шахрайство, яле я знаю,і банк всюди попереджає, не слухати таких «охоронців, це шахраї.
+
0
Fastov1984
Fastov1984
25 січня 2022, 8:07
#
Дзвінків від шахраїв не було! А ні дзвінків , а ні смс на фінансовий номер про підтвердження перерахунку коштів чотирма транзакціями не поступало — банк це підтверджує! перераховано кошти ВНОЧІ близько дванадцятої! Телефон «кнопочний», ніяких лімітів вона сама відредагувати не може. Був ліміт встановлений банком до 1000 грн. Помітила мама вранці, що кошти перераховано, коли в телефоні вісіли смс , що містили інформацію про перерахунок сум. Банк заявив, що провів розслідування , яке платне!!! По 500 грн. за транзакції, а їх було 4, тоїсть 2000 грн. Та ще й хоче зняти самовільно з пенсійного рахунку !!! Тоїсть банк має доступ до рахунку, знімати кошти без згоди власника і не потрібні ніякі погодження власника! Абсурд! Раджу пильнувати і ні в якому разі не користуватися послугами Ощадбанку!
+
0
odessadata8
odessadata8
25 січня 2022, 14:41
#
1)«»«»«смс … підтвердження перерахунку коштів чотирма транзакціями не поступало — банк це підтверджує!»«»«Если есть письменный доказ отсутствия СМС /нет -виписку у оператора 2) «««банк без розслiдування , яке за кожну транзакцiю рахуэ по 500 грн., не надав iнформацiю куди подiлися кошти!»«» — обязаны !!!Ваш письменный запрос Email: contact-centre@oschadbank.ua .обязателен Можно почтой,но дольше .отписка/не ответ и т.е любэ- две отдельные жалобы НБУ nbu@bank.gov.ua прикрепив файлы И не пишите «сочинение казал-мазал» ,кратко суть +факты нарушений
+
0
Fastov1984
Fastov1984
25 січня 2022, 19:24
#
Спасибо!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Шахрайство і протизаконні дії банку