Мінфін - Курси валют України

Встановити

В первый раз такое вижу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Albert1488 21 січня 2022, 19:28
Сделал перевод с мобильного приложения Ощадбанка на карту другого банка, прошло 4 дня получатель деньги не получил, у меня деньги сняли,call центр ничем помочь не хочет, в общем остались только плохие впечатления, в сравнении с другими банковскими сервисами не конкурентны.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 9:43
Доброго дня! Якщо оператор повідомив, що операцію виконано успішно — це означає, що кошти було відправлено за вказаними реквізитами.

В даному випадку рекомендуємо:

1. Перевірити, чи правильно було вказано номер картки.

Це можна зробити в Ощад 24/7. Обираєте операцію в історії, яку провели, та натискаєте кнопку «Повторити». Не переживайте, без підтвердження паролем операцію не буде повторено. Проте дані автоматично буде заповнено як в минулій операції і ви побачите, який номер картки було введено.

2. Попросити отримувача зв'язатись зі своїм банком та перевірити, чи не було зарахування.

3. Якщо дані картки було введено правильно і отримувач не отримав запит на поповнення, необхідно звернутись до будь-якого відділення в межах області, де відкрито ваш рахунок, та написати заяву-претензію, після чого буде проведено детальне розслідування по даній операції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 січня 2022, 10:18
Отзыв не засчитан (на 23.01.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Коментарі - 1

+
+15
vadymbanker
vadymbanker
22 січня 2022, 0:50
#
Наверняка вы ошиблись в номере карты либо получатель всё же получил деньги…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися