Мінфін - Курси валют України

Встановити

скарга на працівників відділення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
sgkurochkin 14 січня 2022, 11:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Академіка Янгеля, 4
Відповідно до постанови КМУ від 15.04. 2020 № 278 е-РНОКПП офіційно є цифр. аналогом РНОКПП. У моб. застосунку Дія він відображається як окремий документ — е-РНОКПП (якщо у користувача немає е-паспорта). Банки та сервіси офіційно повинні приймати цифрові документи з державного застосунку Дія.
в.о. керуючого Гаява І.С. та менеджер Цетлішвілі А.Р. відділення № 86 Ощадбанку за адресою: м. Київ, вул. Академіка Янгеля,4, категорично відмовилися оформлювати банківську картку «Киянина» при наявності оригіналу паспорту (паперова книжка), паперової копії РНОККПП та представленої е-форми РНОКПП у мобільному застосунку Дія, за аргументацією відсутності паперового оригіналу РНОККПП. Запис на оформлення була зроблена 12.01.2022 на 10.00 годину 14.01.2022 через гарячу лінію АТ «ОЩАДБАНК» та там надали інформацію, що документів, які Я перелічив вище, цілком достатньо для оформлення картки.
Прошу керівництво банку зробити висновки щодо працівників цього відділення, як таких, що не мають бажання змінюватись, формують представлення о державному АТ «ОЩАДБАНК» — як застарілої «совкової» установи до якої, після таких зустрічей, не має бажання, в подальшому, мати справу.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2022, 15:53
Доброго дня! Дякуємо за детальний опис ситуації, її вже перевіряємо. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.

Коментарі - 3

+
0
19036256
19036256
14 січня 2022, 14:56
#
В Ощадбанку ПОКИ що,НЕ працюють із застосунком«Дія»,тільки паперовий паспорт,і Ваша скарга поки що нічого не змінить.Коли цей день настане,банк проінформує всіх,а поки що це не можливо.
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
14 січня 2022, 16:00
#
Вже працюємо :)
Тому цей випадок перевіримо більш детально.

Дякуємо вам!
+
0
StarFighter27
StarFighter27
14 січня 2022, 19:12
#
Дія в Ощаде не проканывает. Документы для оформления карт: паспорт и идентификационный код. Пока только так.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися