Дуже погане обсуговування, Галина Іванівна Бровко з відділення Закревсього 47 не виконує службові обов’язки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Галина Іванівна Бровко з відділення Київ, Закревсього 47 не виконує свої службові обов’язки. Крім того вона напряму знущається з песіонерів, які звертаються до неї за послугами.Так нею велося оформлення картки киянина на інваліда пенсіонера. Через місяць після подання всіх документів жодних дзвінків чи смс з повідомленням про готовність не було. Доводилось приходити неодноразово у відділення де від неї була відповідь «картки не має, нічого не знаю, дзвоніть на гарячу лінію».Сьогодні 13.01.2022 вона відповіла що картку чомусь треба отримувати на відділенні Закревського,93А. Проте після отримання за вказаною адресою сьгодні цієї картки ваш співробітник заявив «що ця картка заблокована, можете її викинути» і знову відправила на гарячу лунію. На гарячій лінії ваш спіробітник Петрина Катерина о 15 годині 28 хвилин 13.01.2022р. відповіла що вона нічого не може сказати і щоб зверталися на відділення. Що взагалі діється у ваших відділеннях і на гарячій лінії? Зверніть увагу! Можливо шахрайство з коштами на картках! Прохання також надати відповідь на кого в письмовій формі можна подати скаргу з керівництва Банку.
Відповідь банку
14 січня 2022, 10:02
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, щоб ми мали можливість перевірити ситуацію. Дякуємо!
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 8
- +
- 0
- MykhailoIS
- 14 січня 2022, 8:32
- #
Шановний Наумов Сергію Володимировичу, прошу Вас як Голову правління звернути увагу на якість обслуговування клієнтів та компетентність Ваших підлеглих!
Хочу також сформувати свої питання конкретно:
1. Чому не було смс інформування про готовність картки хоча 7 грн. кожного місяця за смс інформцвання з рахунку списують?
2.Чому картку було доставлено не на те відділенння де іі замовляли?
Хто з співробітників винен в цій помилці?
3. ЯКІ ПІДСТАВИ ПРИВЕЛИ ДО БЛОКУВАННЯ ЦІЄЇ КАРТИ?
4.Чому мені тепер перевипускають нову картку замість розблокувати наявну?
5.Чому спіробітник колцентра не компетентний дати відповідь на ці питання і відсилає на співробітника відділення, який в свою чергу відсилає на співробітника колцентру?
6. Хіба співробітнику відділення Київ, Закревського,47 не було вже видно, що карта блокована і треба було посилати клієнта на відділення Київ, Закревського,93А? (зауважте що 13.01.2022 в Києві був сильний мороз)
7. Я бачу що на цьому сайті вже неодноразово скаржилися на роботу спеціалістів саме відділення Київ, Закревського,47, чому не має жодних висновків?
- +
- 0
- MykhailoIS
- 17 січня 2022, 12:30
- #
Погляньте но на цих професіоналів:
«…, ми перевірили ситуацію із випуском картки та просимо вибачення за затримку з виготовленням та незручності. На даний момент картку успішно перевипущено і вона знаходиться в процесі виготовлення. Максимальний термін — 30 робочих днів.»
Ви вважаєте що надали відповідь цією відпискою? Це я знав і без вашої відповіді. А чому я маю чекати її ще 30 днів якщо це не моя помилка? Чому співробітник кол центру посилає до співробітника відділення, а той навпаки? Чому карта пришла на інше відділення?
«…, ми перевірили ситуацію із випуском картки та просимо вибачення за затримку з виготовленням та незручності. На даний момент картку успішно перевипущено і вона знаходиться в процесі виготовлення. Максимальний термін — 30 робочих днів.»
Ви вважаєте що надали відповідь цією відпискою? Це я знав і без вашої відповіді. А чому я маю чекати її ще 30 днів якщо це не моя помилка? Чому співробітник кол центру посилає до співробітника відділення, а той навпаки? Чому карта пришла на інше відділення?
- +
- 0
- MykhailoIS
- 17 січня 2022, 12:32
- #
Мабуть треба писати лист на Госпітальну 11
- +
- 0
- MykhailoIS
- 18 січня 2022, 8:33
- #
Залишу це тут, що б усі бажаючі могли ознайомитись з роботою Ощадбанку:
Ощадбанк
«На жаль, виготовити картку раніше немає можливості. Зі свого боку виконуємо всі процеси максимально оперативно. Картку було доставлено до того відділення, в якому відкрито рахунок.»
Я
Чи буде цьго разу смс інформування про готовність, за яке ви берете 7 грн. в місяць? Можна зафіксувати тут на яке відділення йти цього разу?
Ощадбанк
«Картку буде так само доставлено до відділення банку, в якому відкрито рахунок. Так, смс-повідомлення про доставку картки надійде. Також перевірити доставку картки до відділення можна цілодобово через контакт-центр за номером телефону 0−800−210−800.»
Я
Це якісь загадкові відповіді. А в якому відділенні відкрито рахунок? Мені не зрозуміло. Я подавав документи на Закревського 47, а карту прислали на Закревського,93А.
Вашою відповіддю ви намагаєтесь перекласти на мене відповідальність за помилку вашого співробітника.
Ощадбанк
«На жаль, виготовити картку раніше немає можливості. Зі свого боку виконуємо всі процеси максимально оперативно. Картку було доставлено до того відділення, в якому відкрито рахунок.»
Я
Чи буде цьго разу смс інформування про готовність, за яке ви берете 7 грн. в місяць? Можна зафіксувати тут на яке відділення йти цього разу?
Ощадбанк
«Картку буде так само доставлено до відділення банку, в якому відкрито рахунок. Так, смс-повідомлення про доставку картки надійде. Також перевірити доставку картки до відділення можна цілодобово через контакт-центр за номером телефону 0−800−210−800.»
Я
Це якісь загадкові відповіді. А в якому відділенні відкрито рахунок? Мені не зрозуміло. Я подавав документи на Закревського 47, а карту прислали на Закревського,93А.
Вашою відповіддю ви намагаєтесь перекласти на мене відповідальність за помилку вашого співробітника.
- +
- 0
- MykhailoIS
- 18 січня 2022, 8:38
- #
По факту жодної відповіді на вищенаведенні питання
1.Чому не було смс інофрмування? 2.Хто помилився з відправкою картки інше відділення?3.Чому спеціаліст Галина Іванівна Бровко послала пенсіонера в мороз на це відділення бабучи що картка вже завлокована? Чому взагалі картка заблокована? Чому співробітник кол центру Петрина Катерина о 15 годині 28 хвилин 13.01.2022р. некомпетентна відповісти на жодні питання іпосилає у відділенння?
1.Чому не було смс інофрмування? 2.Хто помилився з відправкою картки інше відділення?3.Чому спеціаліст Галина Іванівна Бровко послала пенсіонера в мороз на це відділення бабучи що картка вже завлокована? Чому взагалі картка заблокована? Чому співробітник кол центру Петрина Катерина о 15 годині 28 хвилин 13.01.2022р. некомпетентна відповісти на жодні питання іпосилає у відділенння?
- +
- 0
- MykhailoIS
- 18 січня 2022, 8:42
- #
Виходить Ощадбанк вважає «ми лоханулися, а проблеми будуть у вас, бігайте там у мороз по вулиці під час ковіду, а ми будемо сидіти в теплих офісах, отримувати зарплату і нізащо не відповідати»
- +
- 0
- MykhailoIS
- 18 січня 2022, 8:47
- #
14 лютого 2022 відпишусь тут як пройшло з карткою, чи була смс і т.д.
- +
- 0
- MykhailoIS
- 18 лютого 2022, 10:23
- #
СМС прийшла, 14.02 карту видали, але… карта не працює в транспорті! Шановні співробітники Ощадбанк, в чому тепер справа? З попередньою таких проблем не було. Що ще не дороблено вами? Мені тепер 3-ю треба ще місяць отримувати?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |