Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не приходять смс при реєстрації в мобільному додатку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
ngen 25 грудня 2021, 21:06
Не приходять смс при реєстрації в мобільному додатку. Приходить тільки повідомлення що «вашу картку перевірено».
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 9:46
Доброго дня. Одночасно із цим смс-повідомленням на фінансовий номер телефону надходить дзвінок, в якому система озвучує одноразовий пароль. Якщо цей дзвінок не надходить, зателефонуйте, будь ласка до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для перевірки ситуації.

Коментарі - 3

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 грудня 2021, 21:50
#
Сегодня выходной да ещё и праздничный день — какие могут быть додатки и смс-ки…
+
0
DanilenkoVM
DanilenkoVM
27 грудня 2021, 18:49
#
Аналогічна ситуація, намагався зареєструвати батьків, щоб відкрити картки є- підтримки, після введення номеру картки приходить смс що картка перевірена, код підтвердження не надходить, система пише, що відправили код на номер телефону 987****, всі реквізити картки введені правильно, після третьої спроби зателефонував бот і повідомив, що хтось намагається змінити пароль доступу до кабінету 24/7, хоча я намагався лише зареєструватись
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
28 грудня 2021, 9:45
#
Зміна паролю та реєстрація — однакові процедури. Якщо система розпізнає цю операцію як зміну паролю, отже раніше вже було створено реєстрацію. Для предметної перевірки ситуації рекомендуємо зателефонувати за номером телефону 0−800−210−800.

Помилка у вигляді відображення номеру телефону в Ощад 24/7 як 987**** говорить про помилку в якомусь вз реквізитів картки — номері картки, терміні дії або CVV-коді.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Не приходять смс при реєстрації в мобільному додатку