Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не корректная работа банкомата

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Ірина Ричкіна 17 грудня 2021, 9:53
16.12.2021 снимали деньги с карты другого банка, в банкомате на рынке Троещина (вул. Електротехнічна 2-А, Киї), средства с карты списались, а банкомат деньги не выдал. Сказали так как это Ощад, то заявка может обрабатываться месяц. Мы очень рассчитывали на эти деньги, с банкоматами других компаний, такого ни разу не было.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 грудня 2021, 11:33
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію та незручності. Роботу банкомату перевіримо додатково, дякуємо вам за відгук.

Терміну розгляду подібних заяв з повернення коштів пов'язаний з тим, що операція проводилась по карті іншого банку. В таких випадках немає можливості повернути кошти одразу після інкасації банкомату, оскільки оскарження операції відбувається через одну з міжнародних платіжних систем (Visa або Mastercard). Зі свого боку стараємось організувати процес повернення якомога швидше.

Коментарі - 2

+
0
OlgaValentinov
OlgaValentinov
20 грудня 2021, 16:21
#
16 декабря 2021 г. банкоматы хорошо нагрели держателей других карт. Аналогичная ситуация произошла на Депутатской в Святошинском районе и не только со мной! Сроки возврата денег говорят о том, что Ощадбанк занимается мошенничеством таким образом! Не снимайте средства в Ощадбанке!
+
0
Ірина Ричкіна
Ірина Ричкіна
21 грудня 2021, 12:27
#
Добрый день! Мне звонил представитель банка и удостоверил, что мой вопрос уже решается, сегодня я обратилась в банк, оператор утверждает что никакой заявки нет, идите в отделение и пишите заявление. Почему мне об этом сразу ни кто не сказал? Я в декрете с маленьким ребёнком который к тому же болеет, у меня нет возможности идти в банк и ждать 40 минут пока освободиться менеджер. Как мне узнать, на какой стадии решения моя проблема?
Спасибо.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися