Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не поважне відношення до клієнта

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
yfnfif1972 9 грудня 2021, 9:12
Відділення за адресою: Київ, вул. Олексіївська, 13-Б
В мене банкомат ощадбанку з'їв картку у день заробітної плати, тому що був несправний. Замість того, щоб повернути картку він її затиснув так що її неможливо було дістати, а потім забрав і почалися мої тортури замість планів на чесно зароблені гроші.У банку мені повідомили що тепер мені потрібно дзвонити і дізнаватися коли буде інкасація по банкомату і дізнаватися чи привезли мою картку у банк, щоб я могла поїхати туди і її забрати. Спроби отримати хоч якусь суму грошей з паспортом у відділені ощадбанку на Р. Окіпної теж скінчилися тим що мені сказала що я можу це зробити тільки на Госпітальній.На другий день я подзвонила у відділення, щоб дізнатися чи була інкасація і де моя картка, мені роздратованим голосом чоловік сказав що нічого їм не привозили і що вони не відповідають за банкомати. З поради бухгалтера усе це закінчилося перевипуском карти, але я так і не розумію чому з несправності банкомата я сиджу без грошей, вибачень та думаю де мені зайняти на життя поки триває оця історія.До речі банкомат стоїть на підприємстві де я працюю і жаліється багато людей про подібні ситуації.Неприємні відчуття того що це мої проблеми що банкомат несправний.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 грудня 2021, 10:45
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію та незручності. Подібні випадки трапляються вкрай рідко, проте, на жаль, не виключені. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення адресу розташування банкомату, його роботу перевіримо додатково.

В даному випадку, оскільки було замовлено перевипуск картки, зняти кошти ви можете в будь-якому зручному відділенні банку з паспортом та вашим фінансовим номером телефону.

Це процедура зняття готівки за реквізитами нової картки, яка ще виготовляється, але вже є в системі. Необхідно буде зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 — оператор озвучить перші 6 та останні 4 цифри номеру картки і термін дії, решта цифр надійде в смс-повідомленні.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися