Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повернення коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
sonick4 6 грудня 2021, 21:16
03.12 з банкомата (карта ощаду, банкомат привату) знімав готівку, банкомат видав помилку і написав, що сума не буде списана, але її все ж таки списало. Зателефонував до гарячої лінії, там повідомили, що потрібно йти до відділення для написання заяви-претензії для повернення коштів. 04.12 був у відділенні, менеджер повідомив, що не бачить в системі операцій по картці (на гарячій лінії все бачать), і сказав, щоб я прийшов 06.12 до відділення — інформація вже буде. 06.12 те саме. Немає інформації в системі про операції. Якщо відділення не бачить ніякої інформації, як можна вирішити проблеми? На гарячій лінії мені кажуть, що мене неправильно інформують (брешуть). І яка процедура по поверненю коштів? В першому відділенні мені повідомили, що частина коштів заморожується на час повернення коштів, в другому — частина коштів буде списана з повернутої суми! Чому у всіх різна інформація щодо одного питання, і узагалі відсутня інформація з приводу операцій?!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 10:33
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення питання для уточнення. Будемо вдячні за відповіді та можливість розібратись в ситуації.

Коментарі - 2

+
0
NasBank
NasBank
8 грудня 2021, 22:11
#
Шановний, якщо банкомат приват, чого до ощаду звертаєтесь? Вас нічого не засмучує, що ви не туди звернулись?
+
0
19036256
19036256
8 грудня 2021, 23:51
#
NasBank, Вы ошибаетесь, процедура возвращения денег из банкомата как раз начинается с написания заявления в отделении своего банка.Т.е.если карта Ощада, заявление пишут в Ощаде.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися