Похід за карткою киянина в 10 епізодах і з матюками
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- zzz9090zzz9090
- 19 листопада 2021, 22:09
- #
До 120 як до 20! Мазл Тов! Они просто не торопились.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Далі всі розмови та події викладаю максимально стисло.
Епізод 1.
На початку вересня телефоную в «своє» відділення Ощадбанку на Харківському шосе:
— Вам потрібно прийти у відділення з документами і замовити перевипуск.
— На цю суботу можна записатись?
— Ні, найближча дата — 29 вересня (майже через 3 тижні). Можете прийти в суботу і зайняти живу чергу.
— Замовляти потрібно у вашому відділенні, чи можна в будь-якому по Києву?
— Подати заявку можете в іншому, а отримати тільки в нашому.
Епізод 2.
В суботу приходжу в «не своє» відділення на пр-ті Перемоги:
— В суботу ми документи на перевипуск карток не приймаємо. Тільки з понеділка.
— Але мені сказали, що можна прийти і подати документи в суботу.
— Нічого не знаю, у нас програма не працює.
— Не працює саме сьогодні саме у вашому відділенні, чи взагалі?
— Приходьте з понеділка.
Вийшов на вулицю, телефоную у «своє» відділення:
— Так, в суботу подати заявку на перевипуск картки не можна.
— Але ви мені сказали, що можна прийти в суботу?
— Я вам такого не говорив.
Телефоную на гарячу лінію, заходжу здалеку:
— Можна в суботу замовити перевипуск картки киянина?
— Можна.
— А у відділенні сказали що не можна.
— Значить не можна.
Видихнув, подивився навколо чи немає жінок чи дітей, висловив свої емоції. Місцеві алкаші на лавочці заплодували та запропонували сто грам. Такого вони ще не чули.
Епізод 3.
Наступного тижня в будній день прийшов в інше «не своє» відділення. Заявку на перевипуск картки прийняли. Хоча не без моментів, але від матюків я утримався. Сказали, що протягом 2 робочих тижнів картка буде у відділенні, про що мені прийде смс.
Епізод 4.
Наприкінці другого робочого тижня телефоную у відділення. Картки ще немає. Дали телефон карткового відділу:
— Ви коли поміняли паспорт і отримали id-картку не подали копії в соцзахист, тому картку ще не випустили. Надайте їм копії і потім нам зателефонуйте.
Добре, мій косяк. Коли отримав id-картку, про те, що потрібно надати копії в соцзахист, навіть не подумав. Приємна несподіванка — в соцзахист можна подати копії через електронну пошту.
Повідомив у картковий відділ, що копії у соцзахисті прийняли електронною поштою. Здивувались — у вас там що, родичі працюють? Попросили зателефонувати наступного тижня.
Епізод 5.
Телефоную наступного тижня:
— Я подивилась, картку ще не випустили, я їм нагадаю щоб пришвидшили випуск, а ви зателефонуйте через тиждень.
Епізод 6.
Ще через тиждень:
— Картку випустили, але оскільки ви не користувались карткою три роки, то рахунок закрито. Вам потрібно прийти у будь-яке відділення з паспортом та кодом і відкрити новий рахнок та карту.
Оскільки в мене відібрало мову, я не зміг уточнити, як вони збирались випускати карту при закритому рахунку.
Епізод 7.
Знову приходжу у відділення на пр-ті Перемоги. Поки діставав документи, запитав у менеджера, чи можна подати документи на перевипуск карти у суботу.
— Так, можна.
— Тоді чому мені сказали що не можна?
— У якому відділенні?
— У вашому.
— ???
Не було в мене ні сил ні бажання розбиратись. Хотілось лише подати документи і втікти.
Але Ощадбанк так просто не здається:
— У вас є фото 3×4?
— ???
— Для перевипуску картки потрібно фото 3×4. Але зараз я подивлюсь, може воно у вас є.
— Чому я дізнаюсь про це тільки зараз?
— Я не знаю.
Поки шукала, завис комп’ютер чи система. Хвилин через 10 фото знайшлось.
Поки підписував документи, менеджер «просвітила» мене з приводу нових правил:
— Якщо ви не будете користуватись карткою понад три місяці, її заблокують і вона може піти в мінус.
— Як може піти в мінус безкоштовна соціальна дебетова картка, якщо я не буду користуватись нею як платіжною, і на ній не буде жодної копійки нічиїх коштів і жодної операції?
— Такі правила, вони є на сайті.
— Знайдіть будь ласка.
Хвилин через 10:
— Ой, я помилилась, це стосується зарплатних і пенсійних карток, а не картки киянина.
Прийняли документи, сказали чекати 2−3 тижні. Картка прийде у їхнє відділення на пр-ті Перемоги і мені надішлють смс.
Епізод 8.
Через тиждень приходить смс: Ваша картка у відділенні на Харківському шосе. Підозра, що щось не так, виникла відразу. Але оскільки все одно планував бути в тих краях, вирішив не телефонувати, а заїхати у відділення.
Епізод 9.
Відділення на Харківському шосе.
Підозри не були марними. Вони доставили картку, яку я замовив першою. За цей час вийшла постанова НБУ про блокування рахунків, неактивних понад 3 місяці.
Тобто.
Я замовив перевипуск картки. Оскільки вийшла постанова НБУ то банк заблокував рахунок. Але оскільки я замовив перевипуск картки, то банк картку випустив. Але оскільки рахунок заблоковано, то і картка теж відразу була заблокована. Але оскільки картку випустили, то її доставили у відділення і надіслали мені смс. І тепер я можу її отримати. Але оскільки і рахунок і картка заблоковані, то все що я можу — отримати заблоковану картку і використовувати її для проїзду у громадському транспорті до кінця місяця (аж цілих 6 днів!).
Принаймі так я зрозумів пояснення менеджера.
Як так сталось, що банк заблокував рахунок і при цьому випустив картку, яку відразу заблокував, і запропонував її отримати, при тому що я вже написва заяву на відкриття нового рахунку і нової картки, і чому про це все я дізнаюсь лише зараз — адекватної відповіді я не отримав.
На цей раз я заматюкався просто у відділенні.
Епізод 10.
Прийшло смс, що картку доставлено у відділення на пр-ті Перемоги, де я відкривав новий рахунок. Зібрався з духом, прийшов.
— Я прийшов отримати картку киянина. Вона вже у відділенні.
Рецепшіоністка (та ж сама, яка сказала, що в суботу КК замовити не можна):
— Зачекайте, менеджери зайняті.
Через 10 хвилин з’явилась менеджер (та ж сама, яка сказала, що в суботу КК замовити можна). Розказую, за чим прийшов.
— Так вам не до мене, вам в першу касу, там видають картки.
Ще хвилин 10 стою в черзі до першої каси. Черга утворилась, поки я чекав менеджера.
Отримавши картку, через пару годин заходжу в метро. Картка не спрацьовує. Працівниця метро біля турнікетів не в курсі, але вказала на номер телефону, на який в такому випадку потрібно телефонувати.
З другої спроби вдалось вияснити, що транспортна функція активується протягом 5 днів:
— Вам же в банку повинні були це пояснити!!!
Всього на заміну картки киянина пішло 2 місяці. Зате тепер в мене є кілька років життя без відвідування відділень Ощадбанку. Принаймі я так сподіваюсь.
Смс-повідомлення про доставку картки до відділення відправляється автоматично, навіть якщо рахунок було обмежено. У разі виникнення будь-яких питань, ми рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 або безпосередньо до відділення.
Активація транспортного додатку відбувається, як правило, впродовж від одного до трьох робочих днів.