Пропонують те, що потрібно банку, а не обсуговують клієнтів.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Звернувся до Ощадбанку м. Київ вул. Олексіївська 13Б, для отримання нової пенсійної карточки. На прийомі у спеціаліста мені пропонували різні послуги (кредитні кошти, страховку здоров‘я‘, перелік магазинів в яких можливо купить товар в розстрочку), — від всіх цих послуг я відмовивсь, пояснивши що мені потрібна лише пенсійна картка. Мені дуже неприємно, коли тобі примусово намагаються «втюхать» плслугу яка потрібна банку. А в цей час люди чекають в черзі, пока мені напллегливо пропонують не те за чим я прийшов. Сподіваюсь зробите висновок, та наведете лад в банку, не марнуючи мій час, та клієнтів які очікують в черзі.
Відповідь банку
18 листопада 2021, 12:45
Доброго дня! Працівники банку справді можуть запропонувати додаткові продукти. При цьому клієнт має повне право відмовитись, якщо не зацікавлений. Пишемо вам в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі розмови. Якщо мало місце нав'язування, обов'язково проведемо з працівниками додаткове навчання.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||