В терміналі кошти забирано, операцію не виконано
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Багато років користувалась послугами цього банку, більше не хочу! Поповнювала рахунок в терміналі ощадбанку кошти термінал забрав і повідомив що операція не можлива! Я думала це погана новина, а ні — все тільки починається, щоб повернути кошти необхідно звернутись до відділення, найблище 5 км і мені не зручно витрачати свій час і кошти на дорогу щоб вирішувати цю проблему! Чому проблеми банку повинна вирішувати я, а не банк?
Відповідь банку
20 жовтня 2021, 15:09
Доброго дня! Для проведення розслідування спірної операції необхідно справді звернутись до відділення банку та написати заяву. Перепрошуємо за можливі незручності. Якщо бажаєте, можемо призначити зустріч на зручний час та дату, напишіть нам в приватні повідомлення.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||