В терміналі кошти забирано, операцію не виконано
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Багато років користувалась послугами цього банку, більше не хочу! Поповнювала рахунок в терміналі ощадбанку кошти термінал забрав і повідомив що операція не можлива! Я думала це погана новина, а ні — все тільки починається, щоб повернути кошти необхідно звернутись до відділення, найблище 5 км і мені не зручно витрачати свій час і кошти на дорогу щоб вирішувати цю проблему! Чому проблеми банку повинна вирішувати я, а не банк?
Відповідь банку
20 жовтня 2021, 15:09
Доброго дня! Для проведення розслідування спірної операції необхідно справді звернутись до відділення банку та написати заяву. Перепрошуємо за можливі незручності. Якщо бажаєте, можемо призначити зустріч на зручний час та дату, напишіть нам в приватні повідомлення.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- YanaBriukhov
- 30 листопада 2021, 17:06
- #
Жахливе обслуговування та ставлення до клієнта, більше місяця пройшло кошти не повернуто! 25.10 написана претензія до відділення, в яке мені було вказано звернутися оператором гарячої лінії, ще 27.10 було прийнято рішення повернути мені кошти, але мені навіть ніхто про це не повідомив. 29.11 я зателефонувала до відділення і працівник мені повідомила, що 27.10 рішення прийнято і кошти мені повернули, хоча я їх не отримувала. На питання коли повернули, працівник сказала пошукати в історії в додатку ощадбанку))). Потім сказала зо передзвонить коли вияснить ситуацію. 30.11 мені подзвонили з відділення і сказали приїхати отримати кошти готівкою, хоча в заяві вказано було перерахувати на картковий рахунок. Приїхавши я годину чекала і так і не отримала кошти, бо керівник банку стверджує що не може виплатити кошти бо той термінал в який я вносила готівку не відноситься до їхнього відділення, а навіщо просили приїхати не пояснили. Оператор контакт-центру стверджує, бо термінал таки відноситься саме до цього відділення і звертатись мені потрібно тільки туди, а для чого? В цьому відділенні мені більше місяця морочать голову, приймали претензію більше години, бо також стверджували що термінал не їх, в решті решт прийняли претензію, а кошти не повертають. Отже через помилку в роботі терміналу банку я не можу повернути свої кошти, більш того я повинна витрачати свій час і кошти, щоб кататись до відділення 10026−0834 в якому моє питання ніхто не вирішує.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Всі курси банку |