Мінфін - Курси валют України

Встановити

втрата коштів через помилку касира відповідь на заявку № 38958

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
qwertyuiop54321 16 вересня 2021, 11:45
Відділення за адресою: Львів, вул. Патона, 4
Ще раз, доброго дня. Чому ви блокуєте заявку № 38958 та можливість вам відповісти на вашу відповідь?
Ощадбанк через, який був проведений даний платіж, немає квитанції з підписом клієнта-платника, який би був засвідчений підписом клієнта та підтверджував те, що інформація у даній квитанції є вірною. Взагалі Ощадбанк видає квитанції клієнтам лише в одному екземплярі і лише для клієнта, але для себе не залишає жодних квитанцій з підписом клієнта. В даній квитанції, яку отримав клієнт є лише підпис касира та печатка банку. Тому, те що ви вказали у вашій відповіді не відповідає дійсності. Не має такої квитанції у банку про яку ви говорите з підписом платника, який би підтверджував згоду пла
Ощадбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 12:15
Доброго дня! Зазначимо, що ми не маємо технічної можливості блокувати заявку чи обмежувати коментування. При кожному платежі в касі клієнт ставить свій підпис, як підтвердження здійснення платежу.

Коментарі - 1

+
0
19036256
19036256
16 вересня 2021, 22:37
#
При оплаті в кассі, касир видає дві квитанції, одну з підписом клієнта він забирає собі, а клієнту видає другий екземпляр, де клієнт хоче чи не хоче підписувати, це його справа.А просто переказ на картку фізичної особи не можливо було зробити, через термінал, самому вводити данні? Всі спішать, щей підганяють касирів, тут постійно пишуть, що касири працюють дуже повільно, а потім дивуються, чому зробили помилку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / втрата коштів через помилку касира відповідь на заявку № 38958