Не удобный голосовой помощник
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
С тех пор, как поставили голосового помощника, стало не удобно звонить на горячую линию — робот не всегда распознаёт голос. Когда раньше было меню с управлением кнопками, было гораздо проще и безопаснее. Мобильный телефон при слабой сотовой связи опасно облучает, а на громкой связи создаётся опасность скомпроментировать данные передаваемые голосовому помощнику. Всё делается для того, чтобы устанавливали приложение Ощад24, которое часто нет возможности установить на телефон, тем более на кнопочный.
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
Відповідь банку
15 вересня 2021, 9:01
Доброго дня! Прикро, що не вдалось вирішити питання. На даний момент обслуговування всіх клієнтів першочергово здійснюється за допомогою голосового помічника, і досить успішно. Рекомендуємо скористатися послугою зворотного дзвінка для зв'язку з оператором: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар