Треплют нервы пожилым людям, сотрудники невнимательные хамы
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Сегодня, 11.09.2021 года, дедушка хотел пополнить телефон, на карте сработали лимиты, которые снять в приложении, как советует инфобот, невозможно. Звонок роботу снимает его на день, а дедушка постоянно пользуется переводами и картой. Звоним консультанту. Парень не мог понять что от него требуется, общаться после дедушки со мной, доверенным лицом, отказался, начал повышать голос, громко и быстро шипеть в трубку о том, что нельзя разговаривать с другими, поставил нас на линию удержания на 5 минут. Звоним второй раз, взяла трубку девушка, мы просили снять лимиты на ВСЕ операции, или сменить его на 50 тысяч каждый, на что эта неадекватная «сотрудница» начала повышать голос на пожилого человека, перечислять услуги и очень раздражённо спрашивать «На что вы конкретно хотите снять лимит», хотя ей было сказано до того, на ВСЁ. Общение с клиентами, особенно пожилыми, ужасное. Операторы не понимают чего от них хотят, проявляют неуважение к клиенту, смея себе позволять общаться на повышенных тонах, ставить на удержание, проявлять свою нескрытую неприязнь к старикам. Будем отказываться от услуг вашего банка, с вашим ужасным приложением, ужасным сервисом. Пойдем туда, где над стариками не будут издеваться и ставить их в ничто.
Згідно регламенту роботи, оператор контакт-центру не має права повідомляти будь-яку інформацію по рахунку іншій особі, окрім власника рахунку. Перевірити довіреність в телефонному режимі, на жаль, не є можливим. В даному випадку ми рекомендуємо увімкнути гучномовець — таким чином ви можете допомагати вашому татові з відповідями на питання оператора і розуміти ситуацію.
Так, оператор справді може попросити клієнта очікувати на лінії певний час. Просимо не сприймати цей момент як вияв неповаги. В таких випадках працівник уточнює питання або перевіряє інформацію, з однією метою — надати консультацію якісно.
Стосовно лімітів, варто зазначити, що ситуації тут можуть скластись зовсім різні. Існують ліміти, які в принципі спрацьовують лише один день, або які деактивувати зовсім неможливо, що встановлені, наприклад, на вимогу міжнародних платіжних систем. Вимога «зняти всі ліміти» в даному випадку — нераціональна та неможлива для здійснення. Саме тому просимо уточнити оператору, яку саме операцію потрібно провести, після чого він допоможе забезпечити її успішність.