×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Чудовий банк з непоганими можливостями для клієнтів
Перше, що хотілось би відмітити ,- це приємне обслуговування! Не зважаючи на великі черги, співробітники банку швидко та якісно надають послуги. Терміналів в нашому місті не бaгато, Але для клієнтів є своя система: завдяки картці можливо в середині банку ( навіть в нічний час) здійснити операції, які Вам потрібно.
Перед тим як відкрити депозит, ми дуже довго підбирали банк, вагомим фактором зіграв відгук моєї знайомої, яка теж працює ощадбанку. Вона надала дуже гарну інформацію, допомогла в відкритті рахунку, і ми залишились задоволені.
На мій погляд, ощад — один із надійніших банків. Комісії тут мінімальні, ось наприклад, отримала субсидію на карту. Коли оплачувала комунальні послуги комісія була декілька гривень, а на пошті я б заплатила в рази більше. Також немає комісій за користування карткою. Як в інших банках. А ще подобаються акції. В тому році проводилась акція apple play від ощаду, мій чоловік виграв непогану суму.
Надалі будемо користуватись послугами банку, головне знати всі плюси і мінуси послуг для клієнтів, тоді не буде ніяких неприємностей.
Днякуємо вам за позитивний відгук.
Працюємо на благо клієнтів, щоб ви були задоволені послугами та обслуговуванням.
Сподіваємось на плідну співпрацю.
Написати коментар
Подяка розробникам і замовникам Ощад-онлайн
— зі стаціонарного входить — то як з роялем через двері: пароль не прийиає
— при зміні пароля відмовляється працювать: постіться три дні ( чи скільки?)
— логін, зручний для себе, встановити неможливо
— онлайн — помічник вимагає номер тел., але не пропонує можливості його ввести
— сторінка відгуків на ФБ вбита… Навіть дивно — там же одні подяки. Мабуть…
— чому Приват може зробить простий загальний, без реестрацій по кожному комунвідділу, доступ до платіжок, з корекцією при бажанні, а ОЩАд — не може?
Найтупіший банківський сайт — привітання чемпіону! (Більше двох років особистих нелюдських страждань:-)!) Подяка розробникам і замовникам.
Може, це саме для того, щоб ним менше користувались?
Дякуємо за вашу сб'єктивну думку.)
Коментарі (2)
Змусили підписати договір про кредитну лінію
Написати коментар
Отделение поставило лимит на операции с МОИМИ деньгами
Приносим извинения за предоставленные неудобства.
Свяжемся с вами для устранения проблемы.
Коментарі (2)
Бланодарность за обслуживание клиентов
Благодарим за положительный отзыв.
Рады, что вы оценили работу наших сотрудников.
Обязательно передадим благодарность Юлиане.
Написати коментар
Кредитный лимит
Решение на предоставление кредита, принимает кредитный комитет, который не предоставляет причину отказа.
Рекомендуем обратится в отделение банка, для уточнения стутаса разсмотрения вашего заявления.
Написати коментар
Обслуживание , первый опыт
Благодарим за положительный отзыв.
Стараемся менять стереотипы клиентов.
Будем работать на улучшение качества обслуживания.
Надеемся на дальнейшее, положительное сотрудничество.
Написати коментар
Заявка № 2530 не решена
Какие банки могут?
Карту киевлянина выпускает только Ощадбанк.
Данного рода выпуск карты необходим только по карте киевлянина, по остальным картам возможен выпуск новой карты с отсрочкой закрытия предыдущей.
На карту киевлянина записывается социальный апплет, который в банк передает соц. служба. Пока соц апплет активен, выпустить новую карту киевлянина нет возможности.
Проблема не в Ощадбанке.
Написати коментар
Заявка #2753 Обращение
Написати коментар
Почему так долго зачисляются средства на карту через EasyPay?
Приносим извинения за неудобства.
Рекомендуем позвонить в контакт-центр 0800210800, для уточнения успешности операции и разблокировки средств.
Написати коментар
Скарга
Приносим извинения за предоставленные неудобства.
Действительно, обеденного перерыва в отделениях нет, сотрудники покидают рабочие места в случаи замены другим.
Проанализируем ситуацию в отделении.
Коментарі (9)
сервис
Ирина, сразу вы можете получить карту instant (неименную), в вашем же случаи необходимо дождаться именную карту, изготовление которой около 10 рабочих дней.
Написати коментар
Банкомат «з'їв» гроші
цієї операції залишок на картці становив 501.83. Після внесення третьої купюри був тривалий звук з купюроприймача, написано«ваші купюри обробляються».Зачекавши кілька хвилин термінал висвітив залишок 1501.83. Тобто 500 грн пропало. Прошу вжити заходів по поверненню коштів.
Приносимо вибачення за надані незручності.
Рекомендуємо звернутись до відділення банку, для написання заяви на повернення коштів.
Написати коментар
Сотрубн ки Ощадбанка
Написати коментар
Плохая работа сотрудников ощадбанка
26 апреля я пополнила в терминале отделения карточку на 5000 грн. Терминал деньги взял, операцию «скасував» деньги не зачислил, карточку вернул. Обратилась к сотрудникам отделения. Они составили заявление и предложили ждать их звонка. Пришла 3 мая узнать, как продвигается решение моей проблемы. Никто ничего не знает, заявления моего найти не могут. Составляем новое заявление, мне опять предложили ждать их звонка. Прихожу 10 мая, инкассация терминалов уже давно сделана, никто ничего не знает и делать ничего не хочет. Говорит ждите!!! Уже прошло 15 дней с момента ЧП. Сколько еще нужно переживать и ждать? Или куда мне еще обратиться, что бы наконец мне вернули мои деньги?
Жаль что с вами произошла такая ситуация.
Данное заявление рассматривается около 30 дней.
Просим указать в личные сообщения ваше ФИО и финансовый номер телефона.
Проверим на каком этапе решение проблемы.
Написати коментар
Не правомерные действия сотрудников и СБ Ощада
Рекомендуем обратится в отдел кадров Одесского регионального управления.
Коментарі (1)
Термінал !не повертають кошти 5000грн
Але це тільки був початок, вже прошло більше 45 днів я і досі чекаю дзвінка а це місячна зарплата 5000грн
Неодноразово зверталася у відділення але вони нічого мені не кажуть, гаряча лінія також нічого не знаєі просто дала відповідь пишіть ще раз заяву це просто не вкладається в голові. Дійсно але що робити мені в такій ситуації, до кого звертатися?
Хто несе відповідальність за повернення і процес повернення коштів, і за надлишок коштів в терміналі???
Шановні клієти Ощадбанку будьте обережні!
Приносимо вибачення за створені незручності.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Перевіримо інформацію, надамо зворотній зв'язок.
Написати коментар
Беззаконие в Ощадбанке
Мне сложно сказать, как разрешиться данный инцидент. С таким беззаконием и самоуправством, как в отделении Ощадбанка мне еще сталкиваться не доводилось. Не постановления НБУ, не законодательство Украины, не права потребителей не являются для них нормами работы с клиентами.
Рассчитываю на ответную реакцию руководителей Ощадбанка, Нацбанка Украины, а также на продуктивную работу правоохранительных органов.
#нацбанкукраины #ощадбанк #ощадбанкукраина #ощадбанкодесса #беззакониеодесса #нацбанкукраїни #ощадбанкукраїна #АндрейГригорьевичПышный #АндрійГригоровичПишний #главаощадбанка #ощадбанкодесскоерегиональноеуправление #черныйсписокодесса #ЯківВасильовичСмолій #ЯковВасильевичСмолий #беззакониеодесса #беззакониеУкраина
Анна, жаль что произошла подобная ситуация, приносим извинения за нюансы с валютой. В случаи необходимости, вы можете написать в личные сообщения, уладим вопросы, свяжемся с отделением, доставим для вас валюту.
В свою очередь, акцентируем внимание, согласно инструкции и законодательства, вести съемку, клиент может в зоне общего доступа. Запрещена съемка кассовых узлов, пред кассовых зон (рабочие места, их оснащение), средств безопасности и мест их расположения и в зонах, где не обслуживаются клиенты. Именно по этому вас попросили прекратить сьемку. В целях безопасности.
В случае необходимости помощи, пожалуйста, напишите нам в личные сообщения.
Коментарі (9)
жалоба
Приносим извинения за предоставленные неудобства.
Укажите также в личные сообщения ваш финансовый номер телефона.
Коментарі (15)
Державна програма з «теплими кредитами» - не для всіх платників податків!!!
Приносимо вибачення за не надані роз'яснення.
Співробітники банку обслуговуються аналогічно клієнтам і отримують такі самі послуги.
Відмовити не надаючи пояснень може кредитний комітет, а не співробітники відділень.
Вкажіть в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону. Перевіримо інформацію.
Написати коментар