Недостовірна консультація фахівців банку.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Qwerty1999
- 6 вересня 2021, 16:20
- #
«В майбутньому планую відмовитися від послуг вашого банку.»
«Кошти з банківського рахунку підприємства списано о 17 годині 12 хвилині.»
А может есть смысл переговорить со своим руководством,
чтобы ваш главбух перечислял заработную плату сотрудникам
часов в 11 утра или сразу после обеда.
В таком случае деньги будут зачислены
однозначно в этот же день.
Знакомые бухгалтера взяли за привычку
перечислять зарплату сотрудников
сразу после обеда и до 14−30.
И деньги всегда зачислялись
на зарплатные карты сотрудников
до конца рабочего дня.
«Кошти з банківського рахунку підприємства списано о 17 годині 12 хвилині.»
А может есть смысл переговорить со своим руководством,
чтобы ваш главбух перечислял заработную плату сотрудникам
часов в 11 утра или сразу после обеда.
В таком случае деньги будут зачислены
однозначно в этот же день.
Знакомые бухгалтера взяли за привычку
перечислять зарплату сотрудников
сразу после обеда и до 14−30.
И деньги всегда зачислялись
на зарплатные карты сотрудников
до конца рабочего дня.
- +
- 0
- StarFighter27
- 6 вересня 2021, 19:58
- #
А почему Вам не обратиться именно к руководству? Пусть предоставят платежное поручение и ведомость для перечисления денег. А лучше бы вашему главбуху перечислять зарплату в 11 или до обеда. И если у Вас есть задолженность (средства не могли исчезнуть безвозвратно), то банк автоматом списывает любое поступление в качестве погашения
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Всі курси банку |
Станом на 19.30 03.08.2021 року кошти на мою картку не надійшли. Фахівці гарячої лінії, № тел.0 800−210−800, надали інформацію, що зарахування коштів відбувається протягом пеіоду від 2х годин до 3х робочих днів.
На моє уточнення, що це цільове зарахування коштів, пов’язане зі сплатою податків, терміни виплати заробітної плати регламентуються законодавством України, за порушення термінів виплати зарплати існує кримінальна відповідальність, продовжували розповідати, що термін зарахування до 3х робочих днів, керуючись нормою п. 8.4 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні». Але п. 8.1 того ж самого закону говорить про те, що «…Банк зобов’язаний виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, який надійшов протягом операційного часу банку, в день його надходження…»
На мою письмову скаргу надійшла наступна відповідь:
Шановний!!!
Повідомляємо, що питання за Вашим запитом не відноситься до компетенції контакт-центру АТ «Ощадбанк».
Для отримання детальних роз’яснень за Вашим запитом зверніться, будь ласка, до організації, яка здійснює виплати.
Додатково повідомляємо, що виплати на Ваш рахунок зараховуються одразу, щойно організація перерахує кошти до АТ «Ощадбанк». Максимальний термін зарахування коштів на рахунок — до 3-х банківських днів.
У випадку виникнення додаткових питань Ви можете звернутись до контакт-центру АТ «Ощадбанк» за номером телефону 0−800−210−800 (безкоштовно на території України), +38−044−363−01−33 (для дзвінків із-за кордону), або замовити послугу зворотного дзвінку за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/callback. Ми працюємо цілодобово.
Звертаємо Вашу увагу, що Ви можете отримувати широкий спектр банківських послуг через наші дистанційні канали за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Дякуємо за звернення.
З повагою, Міщенко Андрій Олександрович,
контакт-центр АТ 'Ощадбанк'.
Протягом 2 годин наприкінці робочого дня я намагалася з’ясувати де мої кошти, коли я саме вони зарахуються на мою картку.
В майбутньому планую відмовитися від послуг вашого банку.