Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відмова начальника відділення № 10026/04 Ощадбанку обслуговувати ФОП та інваліда 3 гр.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Kat11 27 серпня 2021, 12:15
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 68
Я клієнт Ощадбанку, ФОП та інвалід 3 гр. з проблемами з ногами, але не колясочник. Прийшла до банку написати заяву на нову пластикову картку, у старої закінчився термін дії. Працівники банку, менеджер та адміністратор відділення 10026/04 по пр-т Голосіївський 68, відповіли, що ФОПів обслговує лише начальник відділення, яка зараз дуже зайнята із іпотеками. Тобто інваліди на ФОПи не пріорітет! Справа на 2 хвилини… Вважаю це неподобством та порушенням прав інвалідів.
Також звинувачую Ощадбанк у блокування моїх власних коштів, які знаходяться на картці, яку треба поміняти та зняти власний заробіток. Тобто, за які кошти іти купити продукти на оплатити оренду житла, якщо банк відмовляється тебе обслуговувати?
Попросили прийти наступного дня, я сказала їм, що маю інвалідність не просто так, а боляче ходити. Але їх це не турбує.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 серпня 2021, 14:04
Доброго дня! Ситуацію перевіряємо, найближчим часом зв'яжемося з вами, щоб надати зворотний зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.

Коментарі - 3

+
0
mary27
mary27
27 серпня 2021, 14:22
#
Если не секрет, какой деятельностью занимаетесь, как ФОП. «Ощад» — бессовестные скоты.
+
+14
Lykholet
Lykholet
28 серпня 2021, 13:21
#
Доброго дня! Коментар від людини, для якої в той час керуюча відділенням оформлювала іпотеку. Якщо Ви знаєте, то процедура оформлення іпотечного договору не така проста. В мене була попередньо узгоджена дата, та час для оформлення договору. Відповідно що б розпочати оформлення скоріше, я був у відділенні вже о 8,30, тобто я прийшов раніше за вас, та був перший в черзі. Звісно якщо, люди з інвалідністю, вони обслуговуються поза черги, але Ви прийшли за мною, коли менеджер вже працювала з моїми документами. Окремо хочу подякувати керуючій Віті Віталіївні, за злагоджену роботу, допомогу на всіх етапах оформлення іпотечного договору, оперативність та швидкість. А головне за щиру підтримку та допомогу, бо це було перше в моєму житті придбання власного житла, в якому основну допомогу мені надав саме менеджер банку. Сам я з Донеччини, та з вчорашнього дня вже Киянин :). Також дякую державній ініціативі - програмам доступної іпотеки 7%, вона справді працює. Дмитро
+
0
Arden26
Arden26
29 серпня 2021, 10:02
#
Вне очереди инвалиды 1 и 2 группы.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Відмова начальника відділення № 10026/04 Ощадбанку обслуговувати ФОП та інваліда 3 гр.