Мінфін - Курси валют України

Встановити

Отвратительно

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Natalli0 24 серпня 2021, 21:37
Мне нужно было очень срочно снять деньги с карты. Я очень опаздывала и у меня не было налички даже на проезд. Сначала банкомат сожрал мою карту. Деваться некуда, пыталась снять через приложение без карты. Эта услуга платная. Мне пришлось бегать по району к трем разным банкомата, потому что у них кнопка «снять без карты» просто не работала. Я 3 раза оплатила услугу и у меня ничего не получилось. А ещё как-то раз я скачала себе их приложение. Приложение постоянно вылетало, на моменте регистрации, когда надо было ввести цифры из смс. И из-за этого ощад заблокировал карту со всей моей зарплатой. Операторы ничем никогда помочь не могут. Комиссия большая на все. Никому не советую, я уже и пин код забыла от этой карты, потому что просто перевожу все свои деньги от туда на карту другого банка, чтобы опять не трепать себе нервы.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 серпня 2021, 12:05
Доброго дня!
Прикро, що сталася подібна ситуація. Якщо повідомите нам адресу даних банкоматів, де не працювала кнопка та де було вилучено вашу картку, ми обов’язково їх перевіримо на працездатність, адже техніка, дійсно, інколи може давати збій.

Щодо додатку: якщо виникають проблеми, ви можете надіслати нам ваш номер телефону ми перевіримо інформацію та порадимо вам, що потрібно зробити для уникнення подібних випадків, адже додаток працює коректно, тому перевіряти потрібно саме за вашим номером, в чому може бути причина.

Роботу співробітників контакт-центру ми також можемо перевірити (прослухати консультацію) та при потребі провести додаткову роботу для поліпшення якості роботи з клієнтами.

Тому, якщо у вас є детальне звернення, в якому ми раді будемо допомогти, напишіть нам в особисті повідомлення. Дякуємо!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися