карточка киевлянина
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- 0973954243
- 10 серпня 2021, 20:11
- #
Та же ситуация… Уже мне делают третью карту за два месяца. и не факт. что она будет работать. Но горячей линии говорят. что карта активна и что льготы есть и в собес ехать не надо. Карта не работает в транспорте. С мая месяца уже заказала третью. Может тоже надо будет в собес. ничего не понимаю. ничего не не говорили в банке. чтоб активировать в собесе
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Хотіли б також зазначити, що відділення банку може направити для перевірки ситуації до соціальної служби у випадку, якщо перевірено, що картка активна в банківській частині, а складнощі виникають саме при оплаті проїзду. З питань здійснення пільгового проїзду можна звернутися до технічної підтримки КП «ГІОЦ» за номером телефону +38 044 366 5555, щоб перевірити причину виникнення помилки по пільговому транспортному додатку.