Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ужасно

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Alexander7 5 серпня 2021, 22:09
Вечные проблемы с обслуживание. Не возможно востановить карту в любом отделение Украины, можно только в городе где получал, или заказать платную доставку. После того как карта наконец то пришла, сотрудник отделения в г. Одесса по адресу колонтаевская 8 неверно привязала мобильный номер к карте и не проверила это смс сообщением с кодом на номер, решив что и так сойдет, иза этого уже дома не смог зарегистрироваться в ощад 24. Приложение всегда не работает, войти или восстановить забытый пароль практически не возможно. Завтра буду опять идти в отделение менять номер. В этом месяце перевожусь на другой банк, с ощадом больше не вижу смысла сотрудничать. Очень трудный банк и ужасное обслуживание, знания операторов практически отсутствуют. На горячей линии каждый даёт разную консультацию по одному вопросу. онлайн операторы говорят что не имеют отношения к тому или другому городу каждый город отвечает за себя. И как это это если я получал карту в Херсоне, то при утере не могу остановить ее в Одессе? Товарищи это одна страна, и банк Украины, мне советуют в банке ехать в Херсон и там восстанавливать, зачем если я в Одессе.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 6 серпня 2021, 10:39
Доброго дня. Шкодуємо, що у вас склалося подібне враження про роботу банку. Запевняємо вас що всі співробітники постійно проходять навчання, перевіряється їхній рівень знань та навичок роботи безпосередньо з клієнтами. Що стосується єдиної бази і можливості обслуговування в будь-якому відділенні без певної привязки, то хочемо повідомити, що банк продовжує роботу над впровадженням даного проекту, але оскільки він є масштабним, на його реалізацію потрібен час. Сподіваємося на ваше розуміння.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися