Мінфін - Курси валют України

Встановити

Безсовістне ставлення до персональних данних

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
KaterynaSv 19 липня 2021, 10:40
Я взагалі не є клієнтом ощаду, але довелось з ними мати справу, адже почали приходити від банку повідомлення на мій номер телефону. Повідомлення стосувалися обслуговування пенсійного рахунку якогось із клієнтів ощаду. Я неодноразово зверталась до банку у чаті, а також ходила у відділення з проханням виправити цю ситуацію. Адже не хочу, щоб мій номер телефону був пов' язаний з іншою людиною і її банківською інформацію. Але очевидно, що співробітникам банку на таку «прикру помилку» просто начхати!!! Зі мною спілкувались по хамськи, реєстрували мої звернення, але відповідь на них не надавали під приводом банківської таємниці(???) Це взагалі як розуміти? Це не рівень державного банку, що відповідає за заощадження в основному незахищених верств населення. Це взагалі не рівень будь-якого банку так байдуже ставитись до персональних данних своїх клієнтів. Взагалі питання: як могла статись така ситуація, що до абсолютно стороннього номеру була прив 'язана банківська картка, якщо зазвичай для верифікації клієнта потрібно вказати код, що приходить на вказанний мобільний номер. Але ж ні, для Ощада я тепер якась Тамара, хоча все життя проходила з інщим ім'ям і до пенсіх мені ще декілька десятків років.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 липня 2021, 14:34
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення номер телефону, на який надходять смс-повідомлення. Зробимо все необхідне для відключення повідомлень.

З повагою, команда Ощадбанку.

Коментарі - 2

+
0
mary27
mary27
19 липня 2021, 15:01
#
Напишите Шевченко в фэйсбуци, он разберется)
+
0
DuDe123
DuDe123
3 серпня 2021, 16:07
#
Повністю згоден з автором скарги, адже саме в цьому банку на відміну від багатьох інших банків ставлення до персональних даних клієнтів просто БРУТАЛЬНЕ!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Безсовістне ставлення до персональних данних