В «ощадбанк» сама жахлива робота з клієнтами з якою я тільки зустрічався.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- Serhiy08021959
- 13 липня 2021, 13:24
- #
1: «Субсидію не може бути перераховано, якщо картка заблокована.» — чому мене ніхто не повідомив про блокування картки? Ви списуєте кошти за СМС інформування клієнтів, то чому не було надіслано СМС про блокування карти??? Повторюю, про те що карта заблокована я дізнався від оператора кол центру 12.07., на той момент вже всі терміни виплат були вичерпані.
2: «Картка не може бути розблокована, якщо заборгованість не погашена. Заборгованість погашається автоматично після фінансового зарахування коштів» — заборгованість була погашена через 10 хвилин як тільки я дізнався про її існування, баланс був плюсовий, і знову почалися зписання коштів з карти за кожну перевірку балансу в телефонному режимі. Як таке може бути із заблокованою картою? Ніякого автоматичного розблокування не відбулося!!!
3: «операція поповнення вашої картки ще не завершена і знаходиться в процесі обробки.» — як що процес обробки не завершено то як на карту/з карти пожують надходити/списуватися кошти??? Вона ж заблокована з ваших слів!!!
4: «Як правило, зарахування відбувається значно швидше, але максимальний термін саме такий« — як показує моя практика співпраці з вашим банком, то у вашому випадку недіють ніякі „як правило, швидше“, а діє саме „максимальний термін“, оскільки станом на 13:00 13.07.21 з 10 години 12.07.21 картка що досих пір» типу заблокована», і кошти на рахунок не надійшли. А сьогодні вранці, оператор колцентру Наталья Леонідівна пвідомила що «можливо це проблеми із фондом соц. захисту))) »
- +
- 0
- StarFighter27
- 15 липня 2021, 22:42
- #
Как только гаситься задолженность, то счет разблокируется
- +
- 0
- Serhiy08021959
- 16 липня 2021, 10:22
- #
Я тоже так думал)))) И наверное оно так и должно быть в нормальном банке… но «ощад» это не тот случай (((, на сегодня 16.07.21 деньги досих пор не перечислени, от консультантов пользы «0»…
- +
- 0
- StarFighter27
- 17 липня 2021, 12:18
- #
Так называемые консультанты ничего не знают и ничего не делают. Их обязанность «витаемость» и «улыбаемость».
- +
- 0
- Serhiy08021959
- 18 липня 2021, 0:10
- #
Так ладно если бы просто «витаемость» и «улыбаемость», а тут же речь идет об откровенной ЛЖИ и не прикрытой ГРУБОСТИ в полной мере + не желание перенаправить проблему в правильном направлении, туда где ее смогут решить и помочь.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Всі курси банку |
1) Станом на сьогодні 9 годину 13.07.21 р. залишки пільг не проведені (принаймні мені, на мою картку)
2) Про те що моя картка заблокована (по причині мінусового балансу, аж цілих 39 грн.) ваш оператор мені повідомив тільки вчора, 12.07. (хоча я спілкувався з оператором кал-центру і 30.06. і 08.07 і 10.07., записи розмов є в наявності), і запевнив що як тільки заборгованості буде погашена кошти відразу прийдуть на картку. (чому не можна списати заборгованість із тих коштів які мали б поступити на картку???) Заборгованість була погашена через 10 хвилин, тобто 12.07.21 близько 10 години ранку. І на картці на той час був, і зараз є плюсовий баланс!!!
3) 8 різів!!! Вісім разів я звертався за допомогою до операторів контакт-центру, жоден з них не допоміг мені у вирішенні питання розблокування картки, а головне жоден з них не дав відповіді на питання: як на ЗАБЛОКОВАНУ картку можуть надходити і списуватися кошти!!! (за перевірку балансу картки в телефонному режимі), а от повернення залишків пільг провести неможливо.
Субсидію не може бути перераховано, якщо картка заблокована. Картка не може бути розблокована, якщо заборгованість не погашена. Заборгованість погашається автоматично після фінансового зарахування коштів.
Очевидно з опису ситуації, операція поповнення вашої картки ще не завершена і знаходиться в процесі обробки. Максимальний термін фінансового зарахування — три робочі дні. Як правило, зарахування відбувається значно швидше, але максимальний термін саме такий. Термін зарахування коштів на карту з моменту переказу регламентовано Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» стаття 8, пункт 8.4.
Як тільки операцію буде виконано, заборгованість буде погашено.