Самий жахливий і не чесний банк України
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Serhiy08021959
- 13 липня 2021, 9:55
- #
Доброго дня! Ви написали неправду, 1) Станом на сьогодні 9 годину 13.07.21 р. залишки пільг мені не проведені (принаймні мені, на мою картку)
2) Про те що моя картка заблокована (по причині мінусового балансу, аж цілих 39 грн.) ваш оператор мені повідомив тільки вчора, 12.07. (хоча я спілкувався з оператором кал-центру і 30.06. і 08.07 і 10.07., записи розмов я в наявності), і запевнив що як тільки заборгованості буде погашена кошти відразу прийдуть на картку. (чому не можна списати заборгованість із тих коштів які мали б поступити на картку???) Заборгованість була погашена через 10 хвилин, тобто 12.07.21 близько 10 години ранку. І на картці на той час був, і зараз є плюсовий баланс!!!
3) 8 різів!!! Вісім разів я звертався за допомогою до операторів контакт-центру, жоден з них не допоміг мені у вирішенні питання розблокування картки, а головне жоден з них не дав відповіді на питання: як на ЗАБЛОКОВАНУ картку можуть надходити і списуватися кошти!!! (за перевірку балансу картки в телефонному режимі), а от повернення залишків пільг провести неможливо.
- +
- +1
- azanovkostia
- 13 липня 2021, 10:29
- #
Кожного разу вони вигадують нові відмазки. В мене баланс був плюсовий, документи до Соц захисту приносив у червні місяці, але вони не можуть знайти мій рахунок, хоча з 2017 року все було і нічого не мінялось
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Всі курси банку |
На кінець опалювального періоду (травень 2021) був сформований залишок МОЇХ коштів (кошти які були мною сплачені за комун. послуги в повному обсязі) близько 5.9 тисяч грн. Обіцяли після перерахунку перевести на картку для соц. виплат до кінця червня. 30 червня працівниця банку повідомила що поступила вказівка від керівництва банку повідомляти таким як я що «на даний момент коштів немає, будуть перераховані до 10 липня (»
Сьогодні, 12 липня, кошти ще не надійшли (На численні звернення на гарячу лінію банка ідуть відмовки про нібито заблоковано картку (при цьому що баланс на картці плюсовий, і благополучно зписуються по 3 грн. за кожну перевірку рохунку в телефонному режимі) Багаторазові звернення на гарячу лінію банка не тільки не допомогли у вирішенні питання, а навіть не дали відповіді на чіткі питання, і не пояснили ситуацію. Урядова лінія 1545 взагалі мовить, додзвонитися не реально в будь який час («всі оператори зайняті» навіть в 2 години ночі((() Шановні громадяни, обережи Вас Бог стати клієнтом цього шахрайського «банку».
В даному випадку ви можете:
— розблокувати картку (процедура залежить від причини блокування, детально можна уточнити контакт-центрі);
— відкрити новий рахунок у відділенні банку.
Ми рекомендуємо, звичайно, розблокувати вашу попередню картку. Особливо, якщо вона була заблокована із причини заборгованості, оскільки це є порушенням ДКБО.