Поповнив рахунок мобільного, кошти з карти зняли, а на рахунок оператора не перерахували
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Проблема до цього часу не вирішена, кошти на рахунок мобільного оператора не надійшли, на баланс не зараховані. Тут вже точно шахраї на всіх рівнях банку, або вказівка Пишного, переводить все в офшори
- +
- 0
- StarFighter27
- 15 липня 2021, 22:43
- #
Либо указан не правильно номер телефона либо есть сбои в сети мобильного оператора. Со мной тоже такое было. Через 10 минут деньги поступили на мобильный.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Всі курси банку |
1. Операцію було відхилено або вона знаходиться в процесі обробки
Щоб перевірити, чи успішно пройшла операція в Ощад 24/7 потрібно обрати картку, по якій проводили платіж та натиснути «Історія операцій». Далі відповідно до позначки навпроти операції:
° Знак оклику — операцію відхилено, кошти не було списано з рахунку
° Значок годинника — операція виконується, потрібно зачекати
° Значок галочки — операцію завершено та успішно виконано
2. Мобільний номер телефону було вказано некоректно
Перевірити, який номер телефону було поповнено можна в Ощад 24/7 так само в історії операцій. Обираєте операцію в історії, яку провели, та натискаєте кнопку «Повторити». Не переживайте, без підтвердження паролем операцію не буде повторено. Проте дані автоматично буде заповнено як в минулій операції і ви побачите, який мобільний було поповнено.
3. Затримка з боку оператора мобільного зв'язку
Якщо ви перевірили ситуацію відповідно до двох попередніх пунктів і операцію було успішно виконано, а номер телефону було вказано коректно — слід звернутися до мобільного оператора. В такому випадку банку виконав свою частину операції та успішно перерахував кошти.