Мінфін - Курси валют України

Встановити

Поповнив рахунок мобільного, кошти з карти зняли, а на рахунок оператора не перерахували

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
SergeiI31 12 липня 2021, 19:31
Сьогодні в 11 годин, через Ощад24/7 поповнив рахунок мобільного, станом на 19.30 мобільний так і не поповнили. Відчуття, що не державний банк, а контора шахраїв. Це перша *** , яка має бути продана приватному власнику
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2021, 8:21
Доброго дня! В даній ситуації може бути декілька причин:

1. Операцію було відхилено або вона знаходиться в процесі обробки

Щоб перевірити, чи успішно пройшла операція в Ощад 24/7 потрібно обрати картку, по якій проводили платіж та натиснути «Історія операцій». Далі відповідно до позначки навпроти операції:

° Знак оклику — операцію відхилено, кошти не було списано з рахунку
° Значок годинника — операція виконується, потрібно зачекати
° Значок галочки — операцію завершено та успішно виконано

2. Мобільний номер телефону було вказано некоректно

Перевірити, який номер телефону було поповнено можна в Ощад 24/7 так само в історії операцій. Обираєте операцію в історії, яку провели, та натискаєте кнопку «Повторити». Не переживайте, без підтвердження паролем операцію не буде повторено. Проте дані автоматично буде заповнено як в минулій операції і ви побачите, який мобільний було поповнено.

3. Затримка з боку оператора мобільного зв'язку

Якщо ви перевірили ситуацію відповідно до двох попередніх пунктів і операцію було успішно виконано, а номер телефону було вказано коректно — слід звернутися до мобільного оператора. В такому випадку банку виконав свою частину операції та успішно перерахував кошти.

Коментарі - 2

+
0
SergeiI31
SergeiI31
13 липня 2021, 9:02
#
Проблема до цього часу не вирішена, кошти на рахунок мобільного оператора не надійшли, на баланс не зараховані. Тут вже точно шахраї на всіх рівнях банку, або вказівка Пишного, переводить все в офшори
+
0
StarFighter27
StarFighter27
15 липня 2021, 22:43
#
Либо указан не правильно номер телефона либо есть сбои в сети мобильного оператора. Со мной тоже такое было. Через 10 минут деньги поступили на мобильный.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Поповнив рахунок мобільного, кошти з карти зняли, а на рахунок оператора не перерахували