Мінфін - Курси валют України

Встановити

ЖАХ, БЮРОКРАТІЯ, ЗНЕВАГА!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ebersvalde 12 липня 2021, 15:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Вінстона Черчилля, 35
Це відділення, яке робить все, щоб не вирішувати проблему. На жаль доля привела колись сюди відкривати рахунок, і тепер вже три місяці я не можу забрати гроші назад.
1) кол-центр взагалі не дає інформації, направляє з питаннями до відділення
2) відділення НІКОЛИ не бере слухавку, додзвонитися неможливо
3) у відділені ЗАВЖДИ жива черга, всі питання в одну кашу, люди очікують на вулиці, з приміщення їх виганяє менеджерка криками і образливими словами
4) менеджери відділення дають різну інформацію, НЕ ДОПОМАГАЮТЬ вирішити проблему. лише з третього візити вони вирішили, що мені таки потрібно перевипустити карточку (до рахунку який я прийшла закривати — це ж геніально). Для того, аби в мене прийняли заяву треба було їхати ще раз.
5) запитали довідку про доходи — не можуть сказати за який період, кажуть ну за той коли ви клали гроші (а я змінила телефон, і вайбер-повідомлення не збереглися)… в системі дивитися дати відмовили
6) карточку перевипустили, щоб забрати треба приїхати і знову чекати ту адську чергу. Щоб записатися в електронну чергу треба теж постояти в черзі до стажера (ЯК ВАМ ПРИЙШЛО ЦЕ В ГОЛОВУ?), повторюся, тому що трубку вони не беруть.
7) хамство і крик — звичний тон спілкування старших менеджерів (напр., особливо із людьми похилого віку…
Ощадбанк
Відповідь банку
13 липня 2021, 8:01
Доброго дня! Дякуємо вам за детальний відгук.

Стосовно дзвінків у відділення банку без відповіді, хотіли б зазначити, що в період завантаженості пріорітет обслуговування надається клієнтам, що звернулись особисто. Сподіваємось на розуміння. Отримати консультацію в телефонному режимі цілодобово можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.

Опишіть, будь ласка, в приватні повідомлення, більш детально — яка саме проблема виникла із карткою. Будемо раді допомогти та хотіли б перевірити якість обслуговування.

Працюємо над тим, аби у відділенні банку черги ставали меншими. Саме тому продовжуємо вдосконалювати дистанційні канали обслуговування, аби клієнти мали змогу якісно вирішити питання без звернення до відділення. За допомогою чат-ботів, контакт-центру та Ощад 24/7 можна виконувати все більшу кількість операцій — від перевірки стану рахунку до зняття обмежень/отримання виписок/здійснення переказів та платежів тощо.

Коментарі - 5

+
+4
Sharik1
Sharik1
12 липня 2021, 18:21
#
Навіщо вам записуватися у стажера. Дзвоніть на гарячу лінію там і записуйтесь або через телеграм.
+
0
Lubov1947
Lubov1947
12 липня 2021, 21:03
#
Можно подробнее? На горячей линии ответили, что живая очередь в отделениях… Как через телеграмм записаться? Спасибо.
+
0
Sharik1
Sharik1
13 липня 2021, 13:49
#
В Телеграм по пошуку знаходите Чат-бот Ощадбанк, проходите реєстрацію по фінансовому номеру та вказуєте електронну адресу. Далі по підказкам боту знаходите в меню «Інші сервіси», «Зустріч в банку» і обираєте зручний день і час. Ваш запит потрапляє в систему банку і йдете у відділення на призначений час. І нехай там всі хоч заплюються, але вас по запису зобов'язані прийняти.
+
0
Lubov1947
Lubov1947
13 липня 2021, 16:44
#
Спасибо.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
15 липня 2021, 22:48
#
1. Колл-центр всегда и везде лапшу на уши вещает. Просто сидят на телефоне пустышки, которые кроме «витання» ничего как сами считают не должны знать (
2. Не берут трубку, так как работы много
3. А тут уж вина клиентов. Есть такой тип клиентов о котором писалось много раз
4. Менеджерам главное впаривать Вам кредитку или страховку
5. А предупредить заранее о смене телефона — никак?
6. А Вы думали ее Вам лично домой доставят с улыбчивым курьером?
7. Нормальная ситуация и работа для Ощадбанка
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися