Ощадбанк потакає шахраям!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.85 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.8 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Дзвоню в підтримку сервісу, що зняв кошти, оператор підтверджує, що це помилка зі сторони сервісу.
Дзвоню в Ощадбанк. Хочу дізнатися ЧОМУ банк БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ дозволив зняття коштів з мого рахунку. Адекватної відповіді не почув, крім того що це ваші проблеми кому ви там надаєте дані щодо своєї карти. Також представник банку по телефону мені почав погрожувати що я сам шахрай і що заблокує мою карту. Просто неадекватні працівники служби підтримки в ощадбанку.
У випадку, якщо ви ознайомилися з умовами використання того чи іншого сайту/сервісу, погодилися з правилами та в подальшому розголосили дані карти для її використання на сторонньому сайті, ви самостійно несете відповідальність за втрату коштів по рахунку. Ми, як банк, постійно акцентуємо увагу на використання клієнтами лише перевірених сайтів, що мають відповідний рівень захисту та з єднання лише за захищеним сертифікатом. Окрім цього, ми рекомендуємо встановити ліміти по карті на проведення операцій в мережі інтернет і навіть при спробі виконати операцію без відома клієнта, останнього банк проінформує надіславши відповідне смс-повідомлення. Ліміт можна встановити через Ощад 24/7, по дзвінку до контак-центру та у відділенні банку. Якщо списання вже відбулося оператор зобовязаний запропонувати блокування карти для уникнення таких списань у майбутньому та зробити перевипуск карти в зручне відділення банку. Що ж стосується повернення коштів, то дане питання потрібно уточнювати в підтримці сайту, що надавав послуги.