Відповідь на запит нотаріуса
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
InnaMax
, на горячей линии, хоть Вам это не приятно, но Вы действительно НИКТО, так, как туда разрешается звонить клиентам банка с номеров телефонов закреплённых в договоре на открытие счёта, а у Вас такого нет, если б и был, то Вам отвечали по информации только Вашего счёта, спрашивать о других счетах ЗАПРЕЩЕНО. Вы звоните со своего, не являясь клиентом, и Вам система-РОБОТ отвечает.«У вас немає рахунку в цьому банку».А разве нотариальные запросы выдают на руки? Нотариус должен был сам, по своим каналам отправить запрос.Пробачте, про яку нахабність гарачої лінії Ви пишете? Уявіть, до Вас, не клієнти банку, для них сторонні люди чіпляються з питаннями, про які працівники не мають знати, гаряча лінія не займається заповітами, вони можуть бути не в курсі.
, на горячей линии, хоть Вам это не приятно, но Вы действительно НИКТО, так, как туда разрешается звонить клиентам банка с номеров телефонов закреплённых в договоре на открытие счёта, а у Вас такого нет, если б и был, то Вам отвечали по информации только Вашего счёта, спрашивать о других счетах ЗАПРЕЩЕНО. Вы звоните со своего, не являясь клиентом, и Вам система-РОБОТ отвечает.«У вас немає рахунку в цьому банку».А разве нотариальные запросы выдают на руки? Нотариус должен был сам, по своим каналам отправить запрос.Пробачте, про яку нахабність гарачої лінії Ви пишете? Уявіть, до Вас, не клієнти банку, для них сторонні люди чіпляються з питаннями, про які працівники не мають знати, гаряча лінія не займається заповітами, вони можуть бути не в курсі.
Певно, ви неуважно читали. Я не ставила питання з приводу якоїсь інформації, яка може бути конфіденційною, не цікавилась чимось, про що банк не може надати інформацію особисто мені.
Моє питання стоїть в тому, що на офіційний запит офіційної особи, якою являється нотаріус, в межах діючого законодавства України, банк мав, знову ж керуючись законами, у 30 денний термін, надати офіційну відповідь.
Мені взагалі можна нічого не говорити і не надавати ні усно, ні письмово! Я цього і не просила!
Просто виконайте свою роботу!
Але замість того, працівники банку гарячої лінії почали мене вчити «життю».
Нотаріус в курсі моїх спроб отримати офіційний лист від #Ощадбанку і повністю мене підтримує, вважаючи це бажанням затягувати процес надання інформації. От з якого приводу це робиться, мені б було цікаво дізнатись
Де ви прочитали, що я намагалась дізнатись про якусь конфіденційну інформацію? Читайте уважно!
Моє прохання полягало в тому, щоб банк офіційно відповів на офіційний запит. Мені навіть можна не повідомляти, я на зв’язку з нотаріусом. Якщо це не зрозуміло з моїх слів, то мені дійсно жаль (
- +
- +15
- StarFighter27
- 23 червня 2021, 20:55
- #
Ваш нотариус должен был сам отправить запрос Укрпочтой с заказным письмом о вручении. В этом запросе должен быть адрес офиса нотариуса для получения ответа из банка. Вы можете считать, что запрос просто бросили в мусорный ящик
- +
- +60
- Qwerty1999
- 23 червня 2021, 10:45
- #
Нотариально оформленные запросы необходимо отправлять на адрес
головного офиса банка Укрпочтой заказным письмом с уведомлением о вручении.
В нотариальном запросе должен быть указан почтовый адрес офиса нотариуса,
куда банк обязан отослать свой ответ в установленные законом сроки.
Никаких коробок, никакой передачи из рук в руки, никакой самодеятельности.
Всё остальное — беллетристика…
головного офиса банка Укрпочтой заказным письмом с уведомлением о вручении.
В нотариальном запросе должен быть указан почтовый адрес офиса нотариуса,
куда банк обязан отослать свой ответ в установленные законом сроки.
Никаких коробок, никакой передачи из рук в руки, никакой самодеятельности.
Всё остальное — беллетристика…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Всі курси банку |
Якщо ні, то ви молодець!
Якщо так, то моя інформація буде для вас корисною і застережливою!
Суть справи:
Нотаріус державної контори м. Києва склав Запит за моїм проханням, яке я сумлінно відвезла до головного відділення #Ощадбанку, що на вулиці Госпітальній у м. Києві. В офісі сидить охоронець на вході, говорить, що всі листи потрібно вкидати в картонну коробку про вході, бо по іншому зв’язку с працівниками банку нема. Хто ти такий, рядовий вкладник? Ти гроші свої приніс до #Ощадбанку, тепер спробуй їх повернути!!! (Ггг)
Я, залишаючи листа, все ж перепитала, чи достатньо надійна ця коробка, бо в ній листів накопичилось повно-повнісінько??? Так, запевнив мене охоронець! Все надійно!!!
Я, як в воду дивилась! Минув час (більше потрібних, згідно законодавства України для офіційної відповіді 30 днів) #Ощадбанк відповіді, як ви розумієте, не надав!!! Можливо, не захотів, чи просто загубив (
Телефоную на гарячу лінію. Де, мовляв, відповідь шановного банку #Ощадбанк?
Не питаючи анічогісінько, якийсь шановний відповідач (прізвище нерозбірливо) Олександр Олександрович, завантажив інформацію про мене, згідно телефонного номеру (чи законно це — питання для юристів, що в базі #Ощадбанку є мої дані, я з цим банком не мала нічого і ніколи в житті)!? Звідки в них мої данні???
Ні, говорять, ми на ваше питання відповідати не будемо. Пишіть новий запит. (Нотаріуси, ви вже напружились?)
Здивувавшись, я запитую, як можливо, що такий відомий і серозний банк, як #Ощадбанк, може не відслідковувати і губити офіційні листи від нотаріусів (навіть не від вкладників! Дійсно, гроші приніс до банку, і всьо, забудь про них???)
Тоді цей же товариш пропонує нотаріусу (нотаріуси, ви ще тут, живі і дихаєте???) подати запит з приводу запиту, і вельмишановний #Ощадбанк буде знову в 30-денний термін розшукувати втрачені папірці.
Добре, ну, мало лі!? Можливо #Ощадбанк закон не писаний?! Чимчикую до нотаріуса, в нього очі збільшилось в розмірі раза в 3. Говорить — я ще такого не чув!!!
Але вважаючи на мої прохання, ми з нотаріусом разом телефонуємо на ту ж таки гарячу лінію. З мого номера «всі оператори зайняті» і дзвінок скидає. Дзвонить нотаріус з свого номеру.(!!!) Дівчинка з прекрасним іменем Іванна, дуже здивувавшись, що це з того ж питання (мій номер вже ж заблоковано) говорить, що нотаріусу телефонувати немає сенсу, бо то якісь дурниці, а я маю приїхати знову на Госпітальну, прорватись через охорону до головного менеджера (!!!) — вловлюєте професійність поради??? І поговорити на цю тему з працівником банку! (Ггг) скаргу по телефону прийняти відмовилась.
Про нахабність працівників гарячої лінії не говорила, ні? Ну так не сумнівайтесь!!! Розмовляють зі мною, як з нєразумним дітьом))) ставлячи питання з серії, а ви знаєте своє ім'я, по батькові !!!(а ви знаєте, що ви не можете дзвонити??? Отакої!
Добре, думаю, можливо, то перед святами біс поплутав, спробує ще раз сьогодні!
Та ні, нічого не змінилось!
Ще більш чемний співробітник Олексій, деякий час придурювався автовідповідачем «чекайте, ваша інформація завантажується», «залишайтесь на лінії»… І результат був той самий — гггг, а ми вам нічого не скажемо, бо ви — ніхто! Хоча ми про вас все знаємо!!!
То є тенденцією працівників #Ощадбанку?!
Втрачати документи, не дотримуватись чинного законодавства, зверхньою розмовляти з співбесідником, грубіянити, залякувати — мовляв, ми про вас усе знаємо, але ви ніхто і інформацію ми вам не надамо!!!
Вимагаю від #Ощадбанку надати відповідь на запит державної нотаріальної контори, в порядку, встановленому Законом України «Про банки і банківську діяльність» в тому обсязі, як це передбачено законодавством і не виправдовувати свою непрофесійність та халатність
Оператори контакт-центру мають можливість перевірити ситуацію з рахунком клієнта, проте в межах конфіденційності банківської інформації результат не може бути повідомлено третій особі. Ідентифікувати вас як родича в телефонному режимі відсутня можливість, сподіваємося на розуміння. Саме тому в таких випадках ми рекомендуємо звертатися до відділення банку з підтверджуючими документами.
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та нотаріуса, а також ПІБ та ІПН померлого. Ситуацію перевіримо детальніше та надамо зворотний зв'язок.