Раптова річна комісія за користування карткою
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
З логіки Ощадбанку я маю мати екстрасенсорні здібності щоб здогадатися, що тариф змінився. Поясніть мені, будь ласка, яким чином я маю бути повідомлений про зміну тарифу чи умов обслуговування? Чи Ви вважаєте, що я повинен кожен день заходити за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe і завантажувати файли ексель і вичитувати їх? Де на цій сторінці вказано, що якісь тарифи змінені? Чи ви повинні мене повідомити про зміни? Тобто політика банку — тримати клієнта необізнаним, а потім за це карати його гривнею. Це пряме шахрайсшахрайство. Про річну комісію за обслуговування: вона була введена 01.07.20. Гроші з рахунку списані 29.05.21. У відділенні, де я закрив картки, мені сказали, що рік же я обслуговувався. Тобто навіть якщо тариф змінили б 25.05.21 — гроші би зняли за рік. Феєрично. Це взагалі - РЕКЕТ. Поясніть мені це, будь ласка.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.2 | 41.65 |
EUR | 44.75 | 45.55 |
Всі курси банку |
Стосовно дати списання комісії, рекомендуємо перевірити інформацію через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Ми зацікавлені в уникненні непорозумінь та хочемо, щоб наші клієнти вчасно дізнавались про зміни умов обслуговування.
Для зручності інформування клієнтів було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування». За допомогою цього сервісу є можливість перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за Вашими рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:
✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email
Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat