Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дуже погане обслуговування клієнтів в касі відділення нового типу № 10026/0163

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Luda1987 28 травня 2021, 11:55
27 травня 2021 року звернулась в Ощадбанк у відділення нового типу № 10026/0163 за адресою: м. Київ, вул. Ю. Іллєнка, 2/10. Це відділення знаходиться найближче до моєї роботи. Прийшла в обідню перерву, банк зачинений, впускають по 1-й особі. Мені сказали, що якщо я в касу, то треба почекати. Я почекала з 12:15 до 12:35, працівник банку відкривала, запускала інших людей до банкомату. Коли мене таки запустили в банк, то виявилось, що касира не було на місці, я почекала ще пару хвилин біля каси. Я думала, що там є клієнт, очікувала 20 хвилин, а касир просто не поспішає виконувати свою роботу. З’явилась касир, жіночка поважного віку, запитала, що я хотіла. Коли я сказала що мені треба отримати грошовий переказ, касиру прийшла допомагати ще одна співробітниця банку. Вони уточнили деталі по переказу і шукали його до 13:10. Обідня перерва в мене до 12:45, тому моєму обуренню не було меж. В 13:10 до мене вийшла співробітниця і сказала, що в них там якісь негаразди і щоб я спробувала перекинути цей переказ в Ощад24/7 самостійно або ж мені допоможе менеджер банку. Підійшла до менеджера, вона спробувала, але програма видала помилку. Мене знову відправили до каси. Потім знову покликала менеджер, яка мені намагалась допомогти і спробувала ще раз. Після невдалої спроби, мене попросили спробувати самостійно пізніше, показали як це зробити. Я вийшла з банку в 13:30, запізнилась на роботу, грошей так і не отримала. До цього вже пару разів забирала такі перекази в відділенні банку на Маяковського, там це займало
п’ять хвилин. Через ощад 24/7 не вдалось самій зробити дану операцію, програма видає помилку. Треба знову виділяти час для походу в банк!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 травня 2021, 16:51
Доброго дня! Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок. Обов'язково перевіримо ситуацію та зв'яжемося з вами.

Коментарі - 1

+
0
19036256
19036256
28 травня 2021, 18:41
#
https://www.oschadbank.ua/ua/press-service/news/oschadbank-zapustiv-servis-z-otrimannya-mizhnarodnikh-perekaziv-moneygram-v Ощадбанк запустив сервіс з отримання міжнародних переказів MoneyGram в Ощад 24/7,
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Дуже погане обслуговування клієнтів в касі відділення нового типу № 10026/0163