Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливі кредитну ліміти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
LinaLy 26 травня 2021, 20:19
Під час працевлаштування, мій роботодавець зобов’язав мене отримувати заробітну плату через Ощадбанк. У відділенні банку мені було видано заробітну карту із вже встановленим, а ній кредитним лімітом в розмірі 1500 грн. Баланс по картці показував суму з урахуванням кредитного ліміту. У зв’язку з чим, під час зняття заробітної плати, випадково, я знімала і частку кредиту. В той час, погашення кредитного ліміту відбувалося в автоматичному режимі. Строк погашення такого ліміту за рахунок надходжень заробітної плати, аванс та премії не перевищував 7 днів.
У серпні 2019 року, мені на родила ця ситуація з повсякчасним вирахуванням власних коштів від кредитних, я звернулася до відділення банку з проханням зняти кредитних ліміт. За допомогою спеціалістів цього банку, подала відповідну заяву про відмову від кредитного ліміту. Наприкінці 2020 року, знімаючи власні кошти я, як виявилося, зняла кредитних ліміт (той самий, який я вважала вже давно знятий!!). Оскільки зняття коштів якраз припало на період жорсткого карантину, одразу звернутися до відділення банку я не мала змоги.
25.05.2021 мені на телефон надійшло повідомлення про блокування заробітної плати. Телефонний дзвінок на гарячу лінію не допоміг, оскільки, нібито, дізнатися про причини блокування можливо лише у відділенні банку. Сьогодні, 26.05.2021 я була змушена звернутися до відділення банку. Працівник банку повідомила мені, що блокування карти відбувалося через заборгованість за кредитним лімітом. На запитання, чому мене не було про це повідомлено раніше, ще ДО блокування карти, працівник повідомив: «Колись вас повідомляди». На прохадання надати докази такого «повідомлення», мені було ВІДМОВЛЕНО. Для розблокування потрібно виокремити кредитних ліміт і заробітну карту. Для цього мені потрібно оформити кредитну картку, сплатити тіло кредитів, відсотки, після чого заробітна картка буде розблокована. Після того, як я звернула увагу спеціалістів банку, а потім і саму завідуючу відділенням банку, на положення ст. 55 ЗУ «Про банки та банківську діяльність», яка передбачає, що КЛІЄНТ МАЄ ПОВНЕ ПРАВО ВІДМОВИТИСЯ від нав’язуваної кредитної карти, мені було ВІДМОВЛЕНО. Та, знову ж таки, наполягали, що не можуть розблокувати заробітну карту без отримання кредитної.
Більше того, на моє питання, чи розпізнає банк який саме рахунок у мене відкрито, і чи має він спеціальний статут — зарплатний, спеціаліст банку, наголосив, що так, рахунок є спеціальним, зарплатним. На моє запитання, на якій підставі мені, без рішення суду!, було обмежено доступ до спеціального, зарплатного, рахунку -працівник не відповіла, лише посилалися на автоматичне блокування. (Це в той час, коли 25.05 працівник кол-центру сказав, що блокування здійснено саме працівником (!) відділення, в якому здійснено видачу картки!!!)
Оскільки, не маючи жодних готівкових коштів, я д е-факто, була, безпринципово, позбавлено коштів (до речі, власних) для існування! На підставі чого, я була ЗМУШЕНА отримати кредитну картку. Працівники банку завірили мене, що закриття такої карти є безкоштовним. Закрити карту 26.05 (тобто, в день її отримання) мені ВІДМОВИЛИ! Мотивуючи це тим, що краще закрити її 01.06.2021- після всіх НАРАХУВАНЬ! Які, нібито, «підтягнуться» до 01.06.2021. На питання, які саме нарахування працівник банку сказала: «згідно нашого тарифного плану». Виникає питання, так це закриття ДІЙСНО БЕЗКОШТОВНЕ?!
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що працівники цього банку ПОРУШУЮТЬ ЗУ «Про банки та банківську діяльність», ст. ст 43, 46 Конструкцій України, якими ГАРАНТОВАНО своєчасне одержання винагороди за працю, порушено приписки ЗУ «Про захист прав споживачів», ч.1 ст. 2, ч.2 ст. 10 Конвенції про захист заробітної плати від 01.07.1949 N95, ратифікованої Україною 04.08.1961 р.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 травня 2021, 9:18
Доброго дня!

Хотіли б зазначити, що на даний момент при відкритті зарплатної картки кредитна лінія не встановлюється. За бажанням клієнта, йому можуть видати окрему картку для кредитних коштів. Звичайно, її оформлення не є обов'язковим та безкоштовне.

Щодо клієнтів, у яких на даний момент ще встановлено кредитний ліміт на зарплатну або пенсійну картку, аби перевірити використання чи невикористання кредитних коштів можна цілодобово звернутись до контакт-центру та отримати консультацію.

Ми відкриті і раді допомогти при виникненні будь-яких непорозумінь, оскільки зацікавлені в якісній співпраці.

Ситуацію з повідомленням про заборгованість та закриттям кредитної картки хотіли б перевірити детальніше. Написали вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися