Мінфін - Курси валют України

Встановити

Це просто жах!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Kseniia8888 30 березня 2021, 10:38
Ніколи не стикалася з таким відношенням до клієнтів в Україні! Та ще й державний банк! Не можу розпоряджатися власними грошима. Мало того, що для того, щоб зайти, присилають смс, які просто не приходять вчасно, і ти не можеш провести платіж. То й мене ще заблокували! На рівному місці — хотіла провести платіж на 1500 грн! І не повідомили про це, писали що пароль не вірний! Після декількох днів намагання відновити пароль, звонила на гарячу лінію. Трубку там кидають, послали у відділення. Пішла, хвора, а там закрито — карантин! Сьогодні теж карту по телефону не розблокували — просто положили слухавку. Жахливий банк, жахливе обслуговування. Не раджу зв’язуватися по добрій волі.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2021, 12:19
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш номер телефону та дату/час дзвінку до контакт-центру. Ми обов’язково перевіримо консультацію, яку вам надав співробітник банку, з’ясуємо ситуацію та надамо зворотний зв’язок.

Коментарі - 1

+
0
19036256
19036256
30 березня 2021, 15:58
#
Если звонить на горячую линию, но не требовать живого оператора, а слушать робота и нажимать, что он скажет, то можно найти ответ на все вопросы.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися