Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не могу зайти в WEB-банкинг

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Дёма Титов 30 березня 2021, 9:47
Захотел я значит зайти в свой веб банкинг. Ввел номер карты и всё как полагается, потом мне написали, что сейчас должно прийти сообщение с коротким паролем и что бы я его ввел, сообщение пришло, но никакого там пароля не было, просто написали «картку перевірено успішно» и всё. Попытался я еще раз ввести номер карты и мне решили позвонить, подымаю трубку и вместо голоса оператора слышу какие то странные звуки (с телефоном у меня всё впорядке) пикание, тарахтение, вообще звуки странные будто бы другой конец находится внутри банкомата или какой то машины и это могло бы продолжаться долго наверное. Ну ладно сбросил, мне позвонили еще раз через минуту и опять эта х**ня продолжилась. Я не понял, операторы колл цента еще и на стройке что ли подрабатывают? Откуда такой шум взялся?
Ощадбанк
Відповідь банку
30 березня 2021, 11:54
Доброго дня! При реєстрації або відновленні паролю в Ощад 24/7 на ваш фінансовий номер телефону надходить дзвінок, де, відповідно до голосових підказок, необхідно підтвердити операцію та отримати одноразовий пароль, який озвучить система. Даний дзвінок відправляється автоматично, технічних складнощів на даний момент немає.
Рекомендуємо повторно спробувати здійснити відновлення паролю. Якщо ж проблема повториться, ви можете зателефонувати до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації.

З повагою, команда Ощадбанку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися