Мінфін - Курси валют України

Встановити

Видали зношену валюту

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Kolganu 27 березня 2021, 13:48
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам'янецька, 46
26.03.2021 о 12:19 року мені на касі центрального відділення Ощадбанку по вулиці Кам’янецька у м. Хмельницький касир з посмішкою видала з мого карткового рахунку 4400 доларів усі номіналом 100$ серед який я отримала 1 зразка 90х-років, я її одразу ж попросила замінити, а ось 4 купюри номіналом 100 $ виявилися просто недійсними, хоча зовні непомітно проблем, а ось ультрафіолет все показав (зношені, з пліснявою, з ерозією, склеяні так званим купюрним скотчем який непомітний одразу). Про стан я дізналась у нотаріуса, купуючи у іншому місті (Черкаси) авто. Ви не уявляєте мого гніву, коли у Чекаському відділенні ощада мені запропонували прийняти ці купюри заплативши за кожну по 300 грн (300×4= 1200грн) бо вони бачте зношені і взагалі не дійсні. Ви взагалі втратили сором. Яке ви маєте право видавати такі купюри. Я в чужому місті залишаючись без грошей та з варіантом втрати авто, за яким проїхала потягом всю ніч, що маю робити? Це просто «дніще»! Жодний комерційний банк ще не зробив такої підстави! Я вимагаю надати відповідь за даний інцидент. Квитанцію про зняття я зберегла, камери в ощаді підтвердять мою присутність у відділенні біла віконечка 5 де я отримала гроші. Чому я маю нести грошові витрати обмінюючи свої ж гроші? Це не просто не повага до клієнта (являюсь ним більше 10 років у даному банку), це ШАХРАЙСТВО у всіх його проявах. Отримати такі купюри в державному банку… щоб жодний обмінний пункт їх не приймав… СТИД І СРАМ такому державному банку. Я ВИМАГАЮ відповідь з варіантами вірішення даної проблеми. Центральне відділення у м. Хмельницький — ви маєте бути обличчям, а ви зовсім інший орган. Працівними маленьких відділень по місту в мільйони разів кваліфікованіші та ввічливіші, вони не хамлять і завжди намаються допомогти! Вже мала конфлікт з центральним відділенням прийшовши в суботу за перевипуском карти, працівники у відкриту при мені обговорювали хто видасть карту, бо бачте хлопчик до якого я попала вже «замахався» о 10 ранку, при цьому у відділенні було пусто! Шкода що я звернулась саме до вас. Це було востаннє! Точно змінюю місце обслуговування!
Ощадбанк
Відповідь банку
29 березня 2021, 12:20
Доброго дня! Працівники банку несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність, а процес їх роботи знаходиться під постійним контролем, тому подібні випадки виключено.
У разі виникнення сумнівів щодо купюри, клієнт, не відходячи від каси, завжди може попросити співробітника банку додатково перевірити купюру під ультрафіолетом.
Дякуємо за зворотний зв’язок стосовно роботи працівників даного відділення та перепрошуємо за випадок, який стався при перевипуску картки. Ми в обов’язковому порядку перевіримо інформацію та при необхідності проведемо роботу щодо якості обслуговування клієнтів.

Коментарі - 6

+
+60
19036256
19036256
27 березня 2021, 14:48
#
А варіанти відповіді будуть такі-Що в банку не могли Вам видати не придатні купюри,і у Вас не має доказів.В наш час мабудь треба все записувати на відео фіксацію, бо інакше скажуть, що ці купюри не їхні.Жах.
+
+40
ccc2013
ccc2013
27 березня 2021, 17:05
#
К сожалению, после того как вы отошли от окошка кассы, доказать уже ничего нельзя.
+
+26
OkeyDoki
OkeyDoki
27 березня 2021, 17:43
#
Правило 15 минут знаете?

А так если вы не премиум клиент в принципе никакого хорошего ответам Вам не будет).
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
29 березня 2021, 19:28
#
Аг да как проблему решили. (либо из какого кармана была оплачена испорчена купюра?)
+
0
younova2
younova2
11 вересня 2023, 13:07
#
К сожалению ответ банка был неправильный и для«дураков».В каждого человека есть право прийти с чёком в это отделение и вызвать главного,после этого посмотреть камеры,которые должны хранится 30 дней в отделении.Если таковых нет,штраф около 500.000 грн.Звним на горячую линию НБУ и вуаля.все сразу найдётся.Это вам как кассир обменникаговорю
+
+15
OkeyDoki
OkeyDoki
11 вересня 2023, 22:42
#
Почитай правила возврата 15 минут гений. штрафы она захотела 500 тис. мечтай дальше.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися