Мінфін - Курси валют України

Встановити

Прив’язують до певного відділення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Olhakt 19 березня 2021, 15:34
Сьогодні повідомили, що на роботу привезли картки. Але, т.я. я на лікарняному, то повинна будуотримати її у відділенні.
Дзвоню в Ощадбанк і з’ясовую,
що отримати я картку зможу лише в тому відділенні,
де заключив договір Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради.
Не там, де зручно пройти пішки,
а там, де потрібно їхати, через пів міста. А якщо я хочу обслуговуватися у відділенні, що ближче,
щоб в карантин і локдаун не таскатися через пів міста,
то я повинна закрити картку,
і відкрити нову, оплативши за це певну суму.
Плюс, 2 тижні очікування.

Дякую, Дніпровська міська рада за «турботу» під час пандемії.
І Ощадбанку, що позіціонують свої відділення, як окремі структури
і за перехід з одного відділення в інше вимагаюиь оплату,
так, наче це перерахунок грошей в інший банк.
___
Після спілкування з 0800210800 почали дзвонити номери, що б’ються Гуглі, як шахраї
0567220800
Швиденько злили номер клієнта.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 12:27
Доброго дня. Картки дійсно зберігаються в тому відділенні, де було відкрито рахунок вашим роботодавцем і вже випущена картка не може бути переслана.
Ви можете замовити перевипуск картки до будь-якого зручного вам відділення банку.

Коментарі - 3

+
0
Olhakt
Olhakt
20 березня 2021, 15:12
#
Поясніть, чому написано «проблема решена»? До мене ніхто не звертався.
+
0
Moderator
Moderator
20 березня 2021, 15:30
#
Відповіли вам в приватному повідомленні.
+
0
Olhakt
Olhakt
30 березня 2021, 16:58
#
1. Мені все одно, в якому відділенні відкритий рахунок, картку отримати маю будь де. 2. Перевипуск, за роз’ясненням колл-центру, в іншому відділені платний. Тобто банк прив’язує карткою до певного відділення. ___ 3. 22.03 дійсно дзвонили з банку, пообіцяли, що картку передадуть і типу безкоштовно. 4. Сьогодні, після закінчення лікарняного, отримала картку, але пройшла повну процедуру оформення, як при випуску/перевипуску картки, хоча пакет документів вже подавала разом з іншими співробітниками. 5. На основі п4, є думка, що це міг бути платний «перевипуск», то ж кнопкою «проблема вирішена/не вирішена» відповім лише після того, як отримаю першу зп і подивлюся чи будуть/не будуть списані кошти за «передачу картки», тобто, чи правду сказали в п3. Бо, як проблему, подавала саме «прив'язування до певного відділення», а бажання отримувати обслуговування в іншому відділенні, чомусь платне. ___ Дякую адмінам Мінфіна за можливість «розрулювати» неприємні ситуації, що виникають при «спілкуванні» з банками.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Прив’язують до певного відділення