Прив’язують до певного відділення
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Поясніть, чому написано «проблема решена»?
До мене ніхто не звертався.
1. Мені все одно, в якому відділенні відкритий рахунок, картку отримати маю будь де.
2. Перевипуск, за роз’ясненням колл-центру, в іншому відділені платний. Тобто банк прив’язує карткою до певного відділення.
___
3. 22.03 дійсно дзвонили з банку, пообіцяли, що картку передадуть і типу безкоштовно.
4. Сьогодні, після закінчення лікарняного, отримала картку, але пройшла повну процедуру оформення, як при випуску/перевипуску картки, хоча пакет документів вже подавала разом з іншими співробітниками.
5. На основі п4, є думка, що це міг бути платний «перевипуск»,
то ж кнопкою «проблема вирішена/не вирішена» відповім лише після того, як отримаю першу зп і подивлюся чи будуть/не будуть списані кошти за «передачу картки»,
тобто, чи правду сказали в п3.
Бо, як проблему, подавала саме «прив'язування до певного відділення», а бажання отримувати обслуговування в іншому відділенні, чомусь платне.
___
Дякую адмінам Мінфіна за можливість «розрулювати» неприємні ситуації, що виникають при «спілкуванні» з банками.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Дзвоню в Ощадбанк і з’ясовую,
що отримати я картку зможу лише в тому відділенні,
де заключив договір Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради.
Не там, де зручно пройти пішки,
а там, де потрібно їхати, через пів міста. А якщо я хочу обслуговуватися у відділенні, що ближче,
щоб в карантин і локдаун не таскатися через пів міста,
то я повинна закрити картку,
і відкрити нову, оплативши за це певну суму.
Плюс, 2 тижні очікування.
Дякую, Дніпровська міська рада за «турботу» під час пандемії.
І Ощадбанку, що позіціонують свої відділення, як окремі структури
і за перехід з одного відділення в інше вимагаюиь оплату,
так, наче це перерахунок грошей в інший банк.
___
Після спілкування з 0800210800 почали дзвонити номери, що б’ються Гуглі, як шахраї
0567220800
Швиденько злили номер клієнта.
Ви можете замовити перевипуск картки до будь-якого зручного вам відділення банку.